اخبار داغ

بحران سازی که یزدی هارا به سطوح آورده است

تحمل ۱۵ ساعت بی آبی مردم استان یزد در گرمای ۴۵درجه تابستان

تحمل ۱۵ ساعت بی آبی مردم استان یزد در گرمای ۴۵درجه تابستان
جوادیان زاده گفت: در ساعت تقریبا یک بامداد نیمه شب گذشته مجددا به خط انتقال آب یزد تعرض شد و آب انتقالی به یزد که تا ساعت ۴ صبح با نشتی همراه بود قطع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدمهدی جوادیان‌زاده در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص تعرض روز گذشته به خط انتقال آب یزد گفت: براساس گزارشی که در ساعت تقریبا یک بامداد نیمه شب گذشته دریافت شد متوجه شدیم که مجددا به خط انتقال آب یزد تعرض شده است و آب انتقالی به یزد که تا ساعت ۴ صبح با نشتی همراه بود قطع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
وی ادامه داد: به محض اطلاع از جریان تعرض به تاسیسات آب انتقالی به یزد، اکیپ‌های فنی در منطقه مورد تعرض حضور پیدا کردند و با تجهیزاتی که به همراه داشتند کار ترمیم و تعمیرات تاسیسات را شروع کردند.
,
 
,
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان یزد تصریح کرد: طبق برآوردی که انجام شده چنانچه اتفاق غیر مترقبه‌ای رخ ندهد پیش بینی می‌شود کار تعمیرات تأسیسات آب انتقالی به یزد که مورد تعرض قرار گرفته تا ساعت ۱۶ امروز به طول انجامد و تا ساعت ۱۹ آب انتقالی به یزد برسد.
,
 
,
جوادیان زاده گفت: با وجود اینکه بارها اعلام شده است که آب شرب استان به این آب انتقالی وابسته است اما متأسفانه برخی متوجه نیستند و دست به تعرض به تاسیسات آب انتقالی می‌زنند و پیگیری‌های متعدد از سوی وزارت نیرو و خود استان در این زمینه نیز بعضا نتیجه بخش نبوده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه