اخبار داغ

گروه مقاومت «سرایا اولیاء الدم» پس از حمله به فرودگاه اربیل:

تلفات را اعلام نکنید، خودمان شمار کشته‌های صهیونیست را اعلام می‌کنیم

تلفات را اعلام نکنید، خودمان شمار کشته‌های صهیونیست را اعلام می‌کنیم
پس از حمله بامدادی به پایگاه آمریکا در شمال عراق، گروه مقاومت «سرایا اولیاء الدم» اعلام کرد که چنانچه دشمن به تلفات اذعان نکند، این گروه خود شمار صهیونیست‌های کشته‌‌شده در این عملیات را اعلام خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گروه مقاومت «سرایا اولیاء الدم»، بامداد امروز (چهارشنبه)، حمله به پایگاه آمریکا در اربیل را برعهده گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

منابع عراقی، بامداد امروز، از حمله گسترده راکتی و پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در اربیل عراق خبر دادند.

,

«وین ماروتو» سخنگوی ائتلاف آمریکایی پس از این عملیات، در بیانیه‌ای مدعی شد که این حمله تلفات یا خسارتی در پی نداشته است.

,

بر اساس گزارش کانال تلگرامی «صابرین نیوز»،‌ واحد اطلاعات سرایا اولیاء الدم در بیانیه‌ای اعلام کرد:‌ «چنانچه دشمن به تلفاتش اعتراف نکند، ما تعداد صهیونیست‌هایی را که در عملیات امشب در اربیل کشته شدند، به آن‌ها اطلاع خواهیم داد».

,

واحد اطلاعات سرایا اولیاء الدم در بیانیه‌ دیگری اعلام کرد: «پیش از این، به شما هشدار دادیم که در صورت تأخیر مجدد در پرواز هواپیماهایتان، مجبور خواهیم شد از روش‌های دیگری برای هدف قرار دادن شما در دل پایگاه‌های اشغالی‌تان استفاده کنیم».

,

بر اساس گزارش صابرین نیوز، در ادامه بیانیه مذکور آمده است: «بگذارید هواپیماهایتان مجددا به پرواز درآیند تا آنچه امشب انجام دادیم، دوباره انجام ندهیم. ما با مردم سربلندمان عهد بستیم که شما را در آسمان جزغاله کنیم».

,

رسانه‌های عراقی، بامداد امروز، خبر دادند که پایگاه آمریکا در اربیل با ۲۰ راکت و ۳ پهپاد هدف حمله قرار گرفت که در پی این اقدام، تمامی مسیرهای منتهی به فرودگه بین‌المللی اربیل بسته شدند.

,

پس از انتشار این گزارش‌ها، سازمان مبارزه با تروریسم منطقه کردستان عراق و وزارت دفاع آمریکا حمله مذکور را تأیید کردند.

,

به رغم آنکه پارلمان عراق در دی ماه سال ۹۸ در پی اقدام جنایتکارانه آمریکا در ترور سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و شهید «ابومهدی المهندس» نائب رئیس سازمان الحشد الشعبی، طرح اخراج نظامیان بیگانه از خاک این کشور را تصویب کرد، اما واشنگتن همچنان به نقض این مصوبه ادامه می‌دهد.

,

با آنکه مقامات آمریکایی و عراقی اظهاراتی درباره محدود شدن مأموریت نیروهای خارجی به آموزش و مشاوره‌دهی به نیروهای عراقی مطرح کرده‌اند، اما گرو‌ه‌های مقاومت مستقر در عراق با اشاره به ورود گسترده کاروان‌های لجستیکی آمریکایی به خاک این کشور و مشارکت نیروهای آمریکایی در عملیات‌های نظامی عراق تأکید دارند که این اقدامات نمی‌تواند بیانگر محدود شدن مأموریت نظامیان آمریکایی باشد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه