اخبار داغ

تست اولیه رئیس فدراسیون شمشیربازی مثبت شد/ باقرزاده به توکیو نمی رود؟

تست اولیه رئیس فدراسیون شمشیربازی مثبت شد/ باقرزاده به توکیو نمی رود؟
رئیس فدراسیون شمشیربازی تنها فردی از تیم اعزامی شمشیربازی بوده که تست PCR وی مثبت اعلام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شمارش معکوس برای بازیهای المپیک توکیو آغاز شده و کاروان ورزش ایران آخرین مراحل اردو و آماده سازی خود را برای حضور در این رقابتها پشت سر می گذارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

طبق برنامه کمیته برگزاری بازی ها، با توجه به پاندمی کرونا تیم ها 72 ساعت پیش از مسابقه خود حق ورود به دهکده بازی ها را دارند و 24 ساعت بعد از پایان مسابقه نیز باید دهکده بازی ها را ترک کنند. بر همین اساس کمیته ملی المپیک برنامه اعزام تیم ها را تدوین کرده و برنامه اعزام تیم ها به توکیو مشخص است.

,

طبق پروتکل های تدوین شده، نفرات اعزامی به بازی ها باید سه بار و در سه مرحله مختلف تست PCR داده و با تاییدیه منفی به توکیو اعزام شوند. فدراسیون پزشکی ورزشی متولی بحث پزشکی کاراون ایران است و در سه نوبت 10 روز قبل از اعزام، 96 ساعت قبل و 24 ساعت پیش از سفر اقدام به تست کرونا از نفرات اعزامی کند. نفرات تایید شده با نامه فدراسیون به توکیو اعزام شده و در فرودگاه نیز از آنها تست کرونا گرفته می شود و بعد از تاییدیه اجازه ورود به دهکده بازی ها را خواهند داشت.

, PCR,

بر همین اساس تیم هایی که در ردیف اعزام نخست کاروان ایران قرار دارند، برای تست اول PCR فراخوانده شدند.

, PCR,

تیم ملی شمشیربازی ایران یکی از تیم هایی محسوب می شود که با توجه به برنامه بازی ها در لیست اعزام نخستین کاروان ایران قرار دارد. از همین رو نفرات این تیم برای انجام تست اولیه توسط فدراسیون پزشکی ورزشی مراجعه کردند اما در کمال تعجب، تست یکی از اعضای کاروان مثبت اعلام شد.

,

فضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی و نایب رئیس کمیته ملی المپیک تنها فردی از تیم اعزامی شمشیربازی بوده که تست PCR وی مثبت اعلام شده و همین اعزام وی به توکیو را در هاله ای از ابهام قرار داده است. این در حالیست که باقرزاده جزو لیست واکسیناسیون کاروان ایران به المپیک نیز بوده و دو مرحله تزریق واکسن را انجام داده با این وجود تست نخست وی مثبت اعلام شده است. با توجه به فاصله کوتاه باقی مانده تا اعزام شمشیربازان به توکیو مشخص نیست که رئیس فدراسیون شمشیربازی می تواند همراه این تیم اعزام شود یا بالاجبار تیم اعزامی بدون رئیس به توکیو پرواز خواهد کرد.

, PCR,

این برای دومین بار در چند وقت اخیر است که تست کرونای فضل الله باقرزاده بعد از تزریق واکسن مثبت می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه