اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری:

یک خیر ساروی 4 میلیارد تومان بسته معیشتی توزیع کرد

یک خیر ساروی 4 میلیارد تومان بسته معیشتی توزیع کرد
ابراهیم شریفی از توزیع ۸ هزار بسته معیشتی در ساری به همت یک خیر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سید ابراهیم شریفی عصر امروز در آئین نهضت  کمک‌های مومنانه که با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا  برگزار شد، اظهار کرد: در اجرای فرمان مقام معظم رهبری در بخش رزمایش کمک مومنانه سپاه ناحیه ساری در سال جاری ۲۷ هزار سبد کالا را تهیه کرده و به دست محرومان و آسیب دیدگان رسیده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری ارزش ریالی این بسته‌های معیشتی را ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: امروز به همت یک خیر ساروی ۸ هزار بسته معیشتی به ارزش ۴ میلیارد تومان تهیه شده است و توسط پایگاه‌های مقاومت شهرستان بین نیازمندان و محرومان جامعه توزیع می‌شود.
 
وی بیان کرد: در کنار سبدهای کالا، برای تهیه جهیزیه برای نوعروسان پایگاه‌های مقاومت تلاش‌های زیادی را انجام دادند.


 
شریفی با اعلام اینکه نهضت و کمک‌های مومنانه همچنان در حوزه‌های مختلف ادامه دارد، ادامه داد: سپاه آمادگی کامل دارد تا کمک‌های خیران دغدغه‌مند در حوزه محرومیت زدایی و کمک به آسیب دیدگان جامعه را به دست جامعه هدف برساند.
 
وی با اشاره سپاه ناحیه ساری در سال گذشته در رزمایش کمک مومنانه، محرومیت‌زدایی، جهیزیه و لوازم تحریر ۳۰ میلیارد تومان توسط حوزه‌های مقاومت، خیران و برخی دستگاه‌ها جمع آوری و بین محرومان توزیع کرده است، گفت: ساخت ۸۵ مسکن محرومان در ساری آغاز شده است.
 
 
کار کردن در کنار بسیج یک افتخار است
فرماندار ساری نیز در این مراسم داشتن روحیه جهادی و ایثارگری را لازمه عبور از گردنه‌های سخت دانست و اظهار کرد: اعتقاد دارم هر کاری را که به بسیج و سپاه واگذار کردیم آنجا سربلند بیرون آمدیم.
 
عباسعلی رضایی با اشاره به اینکه بسیج و سپاه در دفاع از نظام و دستاوردهای انقلاب و کمک به مردم و محرومیت‌زدایی کارنامه درخشانی دارد، تصریح کرد: بسیج و سپاه همچنان در کنار مردم است.
 
وی با اعلام اینکه کار کردن در کنار بسیج یک افتخار است، ادامه داد: روحیه انقلابی در بسیج و سپاه تبلور خاص و ویژه دارد.



رضایی مشارکت مردم و خیران در رزمایش کمک مومنانه به تاکید مقام معظم رهبری را نشانه نوعدوستی، ایثار و فداکاری آنها برشمرد و گفت: اقشار مختلف مردم ساری، بسیج ، اصناف و خیران در چند مرحله رزمایش مواسات و همدلی کمک‌های خود را در جهت تامین بخشی از معیشت نیازمندان اهدا کردند.
 
فرماندار مرکز استان با بیان این که رزمایش مواسات، نوع دوستی را تقویت کرد، افزود: تاکنون چندین مرحله بسته‌های معیشتی با تلاش و همت سپاه، پایگاه‌های مقاومت و سایر نهادها جمع آوری و بین نیازمندان و صنوفی که در اثر ویروس کرونا متضرر شدند توزیع شد که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
, کار کردن در کنار بسیج یک افتخار است, کار کردن در کنار بسیج یک افتخار است,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه