اخبار داغ

آرای جدید کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی اعلام شد/ محرومیت و تعلیق برای دو مربی و یک سرپرست

آرای جدید کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی اعلام شد/ محرومیت و تعلیق برای دو مربی و یک سرپرست
به دنبال آرای صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، سه مربی و تیم پاورلیفتینگ هیأت کرمانشاه با محرومیت و جریمه نقدی مواجه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عصر روز چهارشنبه 16 تیرماه با حضور تمامی اعضا و حسن کرباسی دبیر فدراسیون تشکیل جلسه داد و در پایان این جلسه، آرای این کمیته صادر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به دنبال شکایت داوران فدراسیون از هادی رستمی، سرپرست تیم پاورلیفتینگ هیات کرمانشاه مبنی بر ضرب و شتم، وی به مدت سه سال از حضور در کلیه مسابقات محروم شد و حق گرفتن هیچ گونه سمتی را نیز نخواهد داشت.

,

علاوه بر این با توجه به شکایت سعید کاکولکی از جواد جوادی فر مربی تیم پاورلیفتینگ هیأت کرمانشاه و سایر ورزشکاران این تیم، جوادی فر به مدت یک سال از تمامی سمت های رسمی خود در فدراسیون تعلیق گردید و تیم کرمانشاه نیز با 10 میلیون تومان جریمه نقدی مواجه شد. همچنین از کلیه ورزشکاران این تیم تعهد کتبی گرفته شد.

,

همچنین به دنبال شکایت خانم صداقت از یک مربی بدنسازی مبنی بر تجویز دارو به فرزند شاکی، این مربی از کلیه سمت های خود در مربیگری تعلیق شد.

,

حق اعتراض برای کلیه نفراتی که با محرومیت و تعلیق مواجه شدند، وجود داشته و آنها می توانند به این رأی اعتراض کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه