اخبار داغ

با حضور رییس فدراسیون جهانی تکواندو؛

قرعه‌کشی مسابقات تیمی تکواندو در المپیک توکیو انجام شد/ میزبان اولین حریف ایران

قرعه‌کشی مسابقات تیمی تکواندو در المپیک توکیو انجام شد/ میزبان اولین حریف ایران
جلسه سرپرستان و مراسم قرعه کشی مسابقات تیمی تکواندو در المپیک توکیو دقایقی پیش انجام و تیم‌های حاضر در این رقابت‎ها حریفان خود را شناختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بر اساس پیشنهاد فدراسیون جهانی تکواندو و تایید کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) برای نخستین بار رقابت‌های تیمی مشترک تکواندو به صورت آزمایشی در بازی‌های المپیک توکیو برگزار می شود؛ تیم ایران و چین موفق شدند از طریق رقابت های جام جهانی و هنرهای رزمی سهمیه حضور در این رویداد را بدست آورند و با اعلام فدراسیون جهانی تیم های ساحل عاج، روسیه و ژاپن نیز حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
جلسه سرپرستان و مراسم قرعه کشی مسابقات تیمی تکواندو در المپیک توکیو امروز (پنجشنبه - 17 تیرماه) با حضور "توماس باخ" رییس کمیته بین المللی المپیک، دکتر "چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو، "محمد شعبان" مسئول برگزاری رقابت‌ها به صورت آنلاین برگزار شد.
,
 
,
براساس قرعه کشی انجام شده چین، ساحل عاج و روسیه در گروه اول قرار گرفتند که ابتدا هوگوپوشان چین و ساحل عاج با یکدیگر مبارزه می‌کنند و برنده این دیدار به مصاف تیم روسیه می‌رود.
,
 
,
ایران و ژاپن نیز در گروه دوم قرار دارند که برابر یکدیگر قرار می‌گیرند و برنده به فینال راه پیدا می‌کند.
,
 
,
سیدنعمت خلیفه سرمربی تیم و آرش فرهادیان رییس سازمان تیم‌های ملی به عنوان نمایندگان ایران در این جلسه حضور داشتند.
,
 
,
این رقابت های طی روزهای 2 تا 5 مردادماه در سالن "ماکوهاری مسه" برگزار می شود که هر روز یک مسابقه تیمی قبل از رقابت های کسب مدال برنز بخش انفرادی انجام خواهد شد.
,
 
,
تیم ملی تکواندو ایران با ترکیب امیرمحمد بخشی، عرفان ناظمی، کیمیا همتی و ملیکا میرحسینی در این رویداد حضور پیدا می کند.
,
 
,
هدایت این نفرات برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی است.
,
 
,
طبق مسابقات قبلی که به این شیوه برگزار شده است؛ هر تیم می‌بایست حداقل 4 و حداکثر 5 تکواندوکار در ترکیب خود داشته باشد که یک ورزشکار به عنوان نفر ذخیره اعلام می‌شود و 2 هوگوپوش مرد با یکدیگر و 2 تکواندوکار زن نیز با هم مبارزه می کنند.
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه