اخبار داغ

️فرمانده انتظامی شهرستان نور تاکید کرد

غرق شدن مسافر ۳۰ ساله در دریای شهرستان نور

غرق شدن مسافر ۳۰ ساله در دریای شهرستان نور
علی داداش‌تبار گفت: با حضور گروه امداد و نجات و با تلاش ماموران انتظامی جسد مسافر ۳۰ ساله پس از چهار ساعت تلاش بی وقفه در سواحل نور کشف و تحویل سردخانه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی داداش تبار در گفت و گو با بلاغ، با اشاره به خبری از مرکز فوریت‌های پلیس اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع غرق شدن فردی در دریای نور ماموران انتظامی شهرستان سریع به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی گفت: مأموران با حضور در محل حادثه با بررسی‌های اولیه دریافتند مردی ۳۰ ساله که به همراه خانواده‌اش از تهران به شمال سفر کرده بودند در ساعت 3 بامداد در حین شنا در منطقه ممنوعه به علت عدم آشنایی به فنون شنا در دریا غرق شد.
 
 فرمانده انتظامی شهرستان نور تصریح کرد: با حضور گروه امداد و نجات و با تلاش ماموران انتظامی  جسد نامبرده  پس از چهار ساعت تلاش بی وقفه در سواحل نور کشف و تحویل سردخانه شد.
 
 داداش تبار با هشدار به شهروندان و مسافرانی که برای شنا به دریا مراجعه می‌کنند،افزود: افراد در صورتیکه به دریا و فنون شنا آشنایی ندارند وارد دریا نشوند تا شاهد چنین سانحه‌ای غم انگیزنباشیم.
 
فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت:ماموران انتظامی شهرستان در حین کنترل محور مواصلاتی تعداد ۶ دستگاه موتور سنگین غیر مجاز را به علت نداشت مدارک لازم توقیف کردند.

داداش تبار برخورد با قاچاقچیان کالاها را یکی از اولویت های پلیس در سال۱۴۰۰ اعلام کرد و از شهروندان خواست هر گونه اخبار درمورد کالای قاچاق را با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه