اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه استان اردبیل مطرح شد؛

همیشه باید حکیم‌ترین انسان در راس امور باشد/ لزوم مراقبت از شکست خوردگان سیاسی دیروز

همیشه باید حکیم‌ترین انسان در راس امور باشد/ لزوم مراقبت از شکست خوردگان سیاسی دیروز
ائمه جمعه استان اردبیل با بیان اینکه همیشه باید حکیم‌ترین انسان در رأس امور قرار بگیرد، اظهارداشتند؛ برخی افراد و شکست خوردگان دیروز با با اتخاذ شیوه هایی به سیاست بازان خطرناکی تبدیل شده اند که لازم است بیش از گذشته از این افراد مراقبت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان ما ، ائمه جمعه استان اردبیل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان های استان اردبیل به لزوم رعایت  و کسب تقوای الهی تاکید داشته و از دولتمردان خواستند تا در فرصت باقیمانده با رفع مشکلات فعلی ضمن عمل به وظیفه قانونی و شرعی خود بیش از این موجبات نارضایتی مردم را فراهم نکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

,

, ,

امام جمعه اردبیل: آمریکا پیمان‌های رسمی خود را نقض می‌کند/ همیشه باید حکیم‌ترین انسان در راس امور باشد

, امام جمعه اردبیل: آمریکا پیمان‌های رسمی خود را نقض می‌کند/ همیشه باید حکیم‌ترین انسان در راس امور باشد, امام جمعه اردبیل: آمریکا پیمان‌های رسمی خود را نقض می‌کند/ همیشه باید حکیم‌ترین انسان در راس امور باشد,

آیت الله سید حسن عاملی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اردبیل با اشاره به خروج آمریکا از افغانستان پس از ۲۰ سال اشغال‌گری و جنایت، اظهار کرد: آمریکا از کشورهای دیگر در خاورمیانه که آنها را بالإصاله یا بالنیابه اشغال کرده، مجبور به خروج است.

,

وی افزود: زمانی، جشن کودکان افغانی برای اتمام حفظ کل قرآن توسط هواپیماهای آمریکایی بمباران شد، ناله های جانسوز مادر دو طفل، هنوز از یاد من نرفته، بارها و بارها مراسمات عروسی را به صرف توهم وجود طالبان، بمباران و مردم عادی و بی‌گناه را به خاک و خون کشید.

,

امام جمعه اردبیل بیان کرد: اکنون در این دنیای بی مسؤولیت، کسی و نهادی نیست که از آمریکا حساب پس بکشد تا تاوان جنایت‌های خود را بدهد. نه سازمان ملل، نه شورای امنیت و نه دادگستری بین المللی هیچ یک حاضر به چنین کاری نیستند.

,

وی ادامه داد: همین جنایت را بوش در عراق مرتکب شد و بعد از اینکه دو میلیون انسان را به خاک سیاه نشاند و نتوانست سلاح کشتار جمعی پیدا کند، گفت؛ «ما در عراق اشتباه کردیم ولی خدا ما را خواهد بخشید»! معلوم نشد که این وکالت از طرف خداوند را چه کسی به او داده است!

,

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: عجیب این است که ملت آمریکا هم دولت‌های آمریکا را استیضاح نمی‌کند در حالی که در این ۲۰ سال، بیش از ۵ هزار سرباز آمریکایی در افغانستان کشته شد و میلیاردها دلار مالیات آمریکایی‌ها نفله شد و حالا بدون ذره‌ای دست آورد و بلکه با خسارت بسیار سنگین، از افغانستان خارج می‌شود، آیا ملت آمریکا راضی بود که مالیات خود را در افغانستان صرف نماید؟ همین مسأله نشان می‌دهد که وجود حاکمیت ملی در آمریکا توهم است.

,

وی اذعان داشت: دولت انگلیس نیز بعد از ۲۰ سال، این هفته با خفت و خواری تمام به تبعیت از آمریکا، از افغانستان خارج شد. در حالی که صدها انگلیسی در این ۲۰ سال کشته شدند و میلیاردها پوند انگلیس بی‌جا و بی‌جهت و بی‌ثمر از مالیات مردم انگلستان در افغانستان نفله شد اما حتی مجلس عوام انگلیس نیز یک کلمه حرف نمی‌زند.

,

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: تاریخ آمریکا مشحون و پر از جنگ و دخالت‌های نظامی، سرنگون کردن دولت‌های مشروع، فراهم کردن مقدمات کودتا، به راه انداختن گروه‌های خطرناک همچون القاعده، داعش و وهابیت خون‌ریز، ایجاد جنگ‌های اقتصادی، به راه انداختن تحریم حتی در داروهای حیاتی و نیازمندی‌های بیماران خاص و... است.

,

وی ادامه داد: آمارهای رسمی نشان می‌دهند که آمریکا ۲۲۰ سال از ۲۴۴ سال عمر خود را در جنگ سپری کرده و تنها از سال ۱۹۴۵ علیه کسانی که در برابر هوی و هوس او تسلیم نشده‌اند، ۳۹ جنگ نظامی و ۱۲۰ جنگ اقتصادی به راه انداخته و در بیشتر این جنگ‌ها نیز شکست خورده است.

,

عاملی تاکید کرد: یکی از جنایات آمریکا، شکستن پیمان‌های رسمی است. تاریخ آمریکا می‌گوید که آمریکایی‌ها ۳۷۰ معاهده با سرخ پوستان بستند ولی به هیچکدام حرمت نگذاشتند و همه پیمان‌ها را نقض و امضاء خود را بی اعتبار کردند.

,

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آمریکا این بلا را بر سر ایران هم آورد و برجام را که به امضاء شورای امنیت سازمان ملل هم رسیده بود نقض کرد و از عجایب امور، این است که در مذاکرات این روزهای وین، همه چیز حل شده لیکن آمریکا به یک شرط ایران پایبند نمی‌شود.

,

وی افزود: دولت آمریکا - در قبال رضایت ایران به محدود کردن صنعت هسته‌ای خود -  متعهد شود که مانند ترامپ این توافق را نقض نکند اما آمریکا زیر بار این شرط نمی‌رود یعنی از حالا، حال و هوای نقض پیمان دارد؛ یعنی ما باید تجهیزات پیشرفته و گران قیمت هسته‌ای مثل رآکتور آب سنگین اراک را سیمان بگیریم و آنها فردای پیمان بگویند ما به تعهدات خود عمل نمی‌کنیم و تمام زحمات علمی دانشمندان ما و تمام سرمایه‌گذاری‌های کشور ما از بین برود.

,

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: کدام عاقلی این معامله را می‌پذیرد؟! ای کاش و ای کاش آن لیبرالی که مدام دم از مذاکره و سازش با آمریکا می‌زند و آمریکا را فرشته نجات ایران می‌داند و نظام را متهم می‌کند که با دنیا آشتی نمی‌کند، جواب این سؤال ما را بدهد که آیا ورود به یک معامله بسیار سنگین بدون تعهد طرف مقابل که معامله را نقض نکند، عاقلانه است؟

,

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود گفت: ماجرای آمریکا در افغانستان نشان می‌دهد که اولا؛ قدرت اگر یله باشد، طغیان می‌کند، ثانیا؛ سیستم‌های سیاسی دنیا، قابلیت مهار قدرت را ندارند و ثالثا؛ ایمان، اعتقاد و معنویت بالاترین مهارکننده برای قدرت است.

,

وی تاکید کرد: همیشه باید حکیم‌ترین انسان در رأس امور قرار بگیرد. رسول خدا فرمودند؛ «هرکس برای چهار نفر رئیس شود باید عقل چهل نفر را داشته باشد و هرکس برای چهل نفر رئیس شود باید عقل چهارصد نفر را داشته باشد» معنای ولایت فقیه، همین است.

,

عاملی گفت: در نهایت آمریکا از فلسطین نیز خارج خواهد شد؛ امروز فلسطین توسط آمریکا اشغال شده نه اسرائیل و آن روزی که آمریکا پشت اسرائیل را خالی کند بسیار نزدیک است، چون، با اراده ملت‌ها، نمی‌توان درگیر شد.

,

,

, ,

 

,

امام جمعه شهرستان نیر: اساس ازدواج در اسلام سادگی است/ لزوم مراقبت از شکست خوردگان سیاسی دیروز

, امام جمعه شهرستان نیر: اساس ازدواج در اسلام سادگی است/ لزوم مراقبت از شکست خوردگان سیاسی دیروز, امام جمعه شهرستان نیر: اساس ازدواج در اسلام سادگی است/ لزوم مراقبت از شکست خوردگان سیاسی دیروز,

حجت‌الاسلام آیت نعمتی امام جمعه شهرستان نیر در خطبه های نمار جمعه این هفته  با بیان اینکه  برخی افراد و شکست خوردگان دیروز  با شیوه هایی چون دین فروشی به سیاست بازان امروز تبدیل شده اند گفت: امروز لازم است بیش از گذشته مواظب این افراد باشیم.

,

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه اهل تقوا همیشه و در هر حال مراقب  اعمال  و رفتار خود هستند گفت: اهل تقوا همواره خداوند متعال را ناظر بر اعمال و رفتار خود می بینند به همین دلیل  مراقب افکار و اعمالشان هستند.

,

وی مواظبت از اعمال و رفتار را یکی از راه های مفید بودن برای جامعه نام برد و گفت: طبق فرموده امام علی(ع)، مسیر بهشت از خدمت به مردم، خوشرفتاری و مردم داری می گذرد.

,

عدم تعهد در ایجاد ظرفیت جدید نیروگاهی توسط دولت، مهمترین عامل قطعی برق در کشور است

,

حجت الاسلام نعمتی در بخش دیگری از سخنان خود به گرمای تابستان و قطعی بی حساب و کتاب برق ها اشاره کرد و گفت: گرمای بی سابقه هوا در سال های اخیر که همراه با خشکسالی است و افزایش فاصله تولید و مصرف برق، ایران را جزو کشورهای پر مصرف در حوزه انرژی به خصوص  برق قرار داده است.

,

وی با انتقاد از عملکرد مسئولین برق کشور، گفت: عدم تعهد در ایجاد ظرفیت جدید نیروگاهی توسط دولت، عدم پایبندی به جدول اعلامی قطع برق، عامل مهم خاموشی های اخیر و باعث رنجش مردم بزرگوار در سطح کشور شده است

,

امام جمعه شهرستان نیر خواستار همراهی بیشتر متولیان نهادهای فرهنگی، ادارات و کارخانجات و صنایع مختلف با صنعت برق شد و گفت:  نهادهای اجرایی در تامین آب شرب مردم از ظرفیت گروه‌های جهادی ،نیروهای مسلح به ویژه سپاه استفاده کنند تا  ملت و دولت این بحران را سپری کنند.

,

وی خباثت های دشمنان را یادآور شد و گفت: هر چند عده‌ای از عوامل خارجی با تحریک عده‌ای به دنبال کشاندن مردم به سمت اعتراضات خیابانی هستند ولی یادمان باشد که تابستان امسال گرم ترین تابستان ۵۰ سال گذشته است  و باید حواسمان به اطراف و توطئه چینی های دشمنان باشد.

,

وی از شرکت توزیع برق نیز خواست تا با اطلاع‌رسانی به موقع و دقیق ضمن کاهش اعتراضات مردم، در تامین بخشی از ضررهای قطعی برق بی موقع تلاش کنند.

,

 امام جواد(ع) بهترین الگو برای خادمان نظام اسلامی

,

حجت الاسلام نعمتی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز شهادت حضرت امام جواد علیه السلام  اشاره کرد و گفت: امام جواد(ع) بهترین الگو برای خادمان نظام اسلامی هستند.

,

وی با بیان اینکه امام جواد(ع) جوان ترین امام شیعیان هستند به تبیین سیره عملی و رفتاری امام جواد (ع) پرداخته و گفت: اگر سرمایه اعتماد مردم وجود داشته باشد، سایر سرمایه ها نیز تامین شدنی است.

,

امام جمعه شهرستان نیر وفای به عهد و پیمان را موجب رحمت الهی دانست و گفت: در سایه وفای به عهد برکات خداوند متعال بر جوامع بشری نازل شده و بلا ها نیز رفع می شود.

,

شکست خوردگان دیروز، سیاست بازان خطرناکی هستند که مراقبت از آنها ضروری است

,

امام جمعه شهرستان نیر در بخش دیگری از سخنان خود به  سالروز کودتای نافرجام  نوژه نیز اشاره کرد و گفت: در کوتای نوژه که در تاریخ 18 تیرماه در پایگاه هوایی  توسط عوامل خارجی رخ داد، برخی از خلبانان  و روحانی نماها نیز نقش داشتند که امام راحل در سال 67 در بخشی از پیام منشور روحانیت به آن اشاره کرده و فرمودند؛ آنقدر که اسلام از مقدسین روحانی نما ضربه خورده است از هیچ قشر دیگری ضربه نخورده است.

,

وی با بیان اینکه  برخی افراد و شکست خوردگان دیروز  با شیوه هایی چون دین فروشی به سیاست بازان امروز تبدیل شده اند گفت: امروز لازم است بیش از گذشته مواظب این افراد باشیم.

,

حجت الاسلام نعمتی به سرگذشت اتحاد جماهیر شوری اشاره کرد و گفت: شوروی در طول ۸۰ سال با کودتا از هم پاشید.

,

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با بصیرت مردم و حرکتشان در مسیر ولایت و عنایات خداوند متعال و ائمه معصومین(ع) برابر  توطئه های تجزیه طلبان، منافقان، وهابیت و بهائیت ایستادگی کرده و برای رسیدن به اوج قله‌های افتخار و رساندن پرچم نظام جمهوری اسلامی به قیام جهانی امام زمان (عج) تلاش می کنند.

,

 بدپوششی، بیماری بدخیم جوامع بشری امروز

,

حجت الاسلام نعمتی سالروز قیام مسجد گوهرشاد را یادآور شد و گفت: 21 تیرماه آغاز هفته عفاف و حجاب در کشور است.

,

وی از بدپوششی به عنوان بیماری بدخیم جوامع بشری امروز نام برد و گفت:  سیاست امروز دشمن، سیاست اندلسی کردن ایران است.

,

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه  انقلاب اسلامی با ترقی و پیشرفت زنان مخالف نیست، گفت: ما با کارهای غلط  و آزادی های بی بند و بار غربی مخالف هستیم.

,

وی به تلاش افراد غرب گرا در راستای نهادینه کردن آزادی های غربی در کشور اشاره کرد و گفت: این افراد که در تلاش هستند حاصل خون هزاران شهید و جانباز را در کشور از بین ببرند، خیانتکار هستند.

,

اساس ازدواج در اسلام سادگی است

,

وی به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی  و مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت:  همه باید برای تامین سلامت جامعه و خانواده تلاش کنند.

,

حجت الاسلام نعمتی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز ازدواج حضرت علی(ع)و حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: این ازدواج بهترین الگو برای ترویج راه های خوشبختی است.

,

وی با بیان اینکه اساس ازدواج در اسلام سادگی است، گفت: ملاک خوشبختی در ازدواج نیز محبت است .

,

امام جمعه شهرستان نیز انجام برخی تشریفات را یکی از عوامل ازدیاد طلاق در جامعه عنوان کرد و گفت: طلاق به خاطر تفاخر بی مورد و بالا  انجام می شود.

,

وی از ازدواج آسان به عنوان  بهترین راه برای ترویج سبک زندگی اسلامی نام برد و گفت: گفتمان سازی به عنوان بهترین راه رفع موانع فرهنگی ازدواج است که مانع افزایش سن ازدواج نیز می شود

,

وی تصریح کرد: امروز باید عقد اسلامی برابر  عقد جاهلی حیا شود.

,

امر تعلیم و تربیت و پرورش کودکان رسالتی سنگین برای مسئولان کشور 

,

امام جمعه شهرستان نیر در پایان سخنان خود به روز ادبیات کودکان و نوجوانان نیز اشاره کرد و با بیان اینکه باید در چنین روزهایی یاد و خاطره مفاخر کشورمان است در حوزه های ادبی همچون داستان نویسی کودک و نوجوان زنده شود، گفت: امیرحسین فردی  از جمله مفاخر ملی استان است که به تعبیر مقام معظم رهبری، پدر داستان نویسی ایران در حوزه پرورش فکری کودکان تلاش کرد.

,

وی با بیان اینکه امر تعلیم و تربیت و پرورش کودکان رسالتی بسیار سنگین برای مسئولان کشور است، گفت:  به تعبیر مقام معظم رهبری  امروز در حوزه فرهنگ در ولنگاری فرهنگی هستیم باید در مقابل تهاجم فرهنگی و نفوذ فکری و فرهنگی دشمنان به حوزه کار و ابتکار در حوزه کودک و نوجوان برنامه داشته باشیم.

,

وی خواستار برنامه ریزی و کار و تلاش در حوزه تولید کالاهای فرهنگی شد و گفت: قصه گویی و کار هنری برای  کودک و نوجوان یک اتفاق واقعی است.

,

لزوم ورود خیرین مدرسه ساز به امور تربیتی

,

حجت الاسلام نعمتی از خیرین مدرسه ساز، مسجد ساز و سایر خیرین خواست تا با ورود به مباحث فرهنگی و تربیتی به کار انسان سازی بپردازند تا ضمن عمل به وظیفه انسانی خود  با پایه ریزی درست فرهنگی و تربیتی زمینه ساز آینده متعالی  و درخشان برای کشور شوند.

,

,

, ,

امام جمعه خلخال: عدم اهتمام مسؤولان به اتمام تونل الماس شهرستان خلخال

, امام جمعه خلخال: عدم اهتمام مسؤولان به اتمام تونل الماس شهرستان خلخال, امام جمعه خلخال: عدم اهتمام مسؤولان به اتمام تونل الماس شهرستان خلخال,

حجت‌الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه خلخال افزود: برغم وجود ظرفیت‌های خدادادی فراوان در بحث گردشگری در این منطقه بی‌توجهی به زیرساخت‌های مورد نیاز توسعه صنعت گردشگری، موجب عدم استفاده از این ظرفیت در خلخال شده است.

,

وی گفت: راه پیشرفت و توسعه اقتصادی در شهرستان خلخال با توجه به آلودگی‌های ناشی از فعالیت‌های صنعتی توجه به صنعت نیست و تنها راهکار مهم برای توسعه این شهرستان توجه لازم به رونق بخش گردشگری است.

,

حجت الاسلام اسدس ادامه داد: آب و هوای متنوع و ییلاقی و طبیعت بی‌نظیر و بکر مناطق تاریخی ،حیات وحش ومناطق حفاظت شده گسترده از جمله مولفه‌های بی نظیر بخش گردشگری خلخال است که همواره زبانزد خاص و عام است.

,

وی با تاکید بر لزوم استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای ایجاد رونق اقتصادی، توسعه اشتغال جوانان گفت: مردم منطقه علاقه‌مند و خواستار استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای رونق اشتغال و اقتصاد در شهرستان هستند و انتظار می‌رود با توسعه اقدامات در این حوزه بخشی از مشکلات اشتغال برطرف شود.

,

امام جمعه خلخال همچنین با اشاره به سرمایه‌گذاری کلان صورت گرفته از سوی بخش خصوصی برای راه‌اندازی بزرگترین پل معلق کشور و خاورمیانه در منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال و همچنین تفرجگاه اندبیل خواستار ایجاد زیرساخت‌های لازم در این مناطق و رفع مشکلات سرمایه‌گذاران این دو طرح بزرگ و اشتغا زای منطقه در حوزه گردشگری شد.

,

خطیب جمعه خلخال گفت: امیدواریم با توجه خاص مسئولان استان اقدامات لازم انجام و زمینه برای رونق هر چه بیشتر گردشگری در منطقه ازناو واندبیل فراهم آید.

,

وی با انتقاد از تاخیر بیش از اندازه در آغاز عملیات اجرایی احداث تونل در مسیر راه پرخطر خلخال به اسالم گفت: با توجه به اینکه اعتبار این پروژه جزو مصوبات سفر ریاست‌جمهوری به استان اردبیل است ، تاخیر در شروع آن پذیرفته نیست.

,

حجت‌الاسلام اسدی گفت: در نظام اسلامی ایران اگر قولی به مردم داده شده باید عملی شود ، در غیر این صورت تبعات اجتماعی ان موجب بی‌اعتمادی مردم خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه احداث تونل در مسیر راه پرخطر خلخال - اسالم ضروری تشخیص داده شده باید اجرا شود گفت: انتظار می‌رود مشکل کمبود آب در روستاهای کم‌آب نیز با اقدام مسئولان استان حل و فصل شود.

,

چراکه  در شرایط فعلی که خشکسالی افزایش یافته انتظار از مردم فهیم رعایت الگوی مصرف و صرفه‌جویی در مصرف آب و برق است.

,

,

, ,

 امام جمعه شهرستان مشگین شهر:  حرکت لاکپشتی در نیروگاه زمین گرمایی

,  امام جمعه شهرستان مشگین شهر:  حرکت لاکپشتی در نیروگاه زمین گرمایی,  امام جمعه شهرستان مشگین شهر:  حرکت لاکپشتی در نیروگاه زمین گرمایی,

حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان مشگین شهر ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جواد(ع) به آغاز هفته عفاف وحجاب اشاره کرد و گفت: جامعه‌ای که با فرهنگ عفاف و حجاب اجین است، خیر و برکت در آن جامعه ساری و جاری می‌شود.

,

وی با تاسف از بروز برخی ناهنجاری‌ها اخلاقی و کمرنگ شدن فریضه حجاب در جامعه افزود: جایگاه والای زنان و دختران جامعه اسلامی بسیار ارزشمند است.

,

امام جمعه مشگین شهر در بخش دیگری از  خطبه‌ها نسبت به خاموشی‌های بی‌رویه برق در سطح شهرستان گلایه کرد و بیان داشت: این خاموشی‌ها در گرمای بی‌سابقه تابستان امسال باعث رنجش مردم می‌شود که باید مسؤولان اقدامات لازم را در جهت رفع خاموشی‌ها انجام دهند.

,

وی تصریح کرد: یکی از دلایل مهم خاموشی‌های اخیر عدم عمل به تکلیف دولت به ساخت نیروگاه‌های برق و توسعه آنها بوده است.

,

باوقار همینطور از ادارات، مساجد، کسبه و بازاریان و مردم خواست تا نهایت دقت را در مصرف آب و برق و صرفه‌جویی در آن انجام دهند.
 
باوقار از روند فعالیت حرکت لاک پشتی نیروگاه زمین گرمایی سبلان مشگین شهر انتقاد کرد و اظهار داشت: در این نیروگاه افرادی استخدام شده و بازنشسته شده‌اند در حالی که این پروژه ملی هنوز به سرانجام نرسیده، با اتمام این پروژه برق پایدار وارد مدار کشور و استان شده و بخشی از مشکلات را می‌تواند رفع کند.

,
,
,

,

, ,

امام جمعه بیله سوار: معیشت مردم اولویت دولتمردان باشد

, امام جمعه بیله سوار: معیشت مردم اولویت دولتمردان باشد, امام جمعه بیله سوار: معیشت مردم اولویت دولتمردان باشد,

حجت الاسلام عزیزی، امام جمعه بیله سوار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه از دولت فعلی و دولت منتخب خواست تا تنها مردم و معیشت آنها را در اولویت کار خود قرار دهند.

,

وی افزود: دولت فعلی باید با بهترین شرایط دولت را به دولت منتخب تحویل دهد تا به معیشت مردم از این بیشتر خدشه وارد نشود.

,

امام جمعه بیله سوار در ادامه ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص عدم اعتماد به آمریکا گفت: پیوند دادن همه مشکلات به برجام چیزی است که الان پس از ۸ سال خود را در معیشت مردم به خوبی نشان می‌دهد.

,

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مسؤولان کشوری، استانی و منطقه‌ای در بحث منطقه آزاد تجاری،گفت: تنها گزینه نهایی خروج بیله سوار از محرومیت، منطقه آزاد تجاری است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه