اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف استان البرز:

علی‌رغم انتقاد به گروه‌بندی مشاغل، تابع مصوبات قرارگاه کرونا هستیم/ اعمال محدودیت‌ها ۵۰ درصد واحدهای صنفی البرز را تعطیل می‌کند

علی‌رغم انتقاد به گروه‌بندی مشاغل، تابع مصوبات قرارگاه کرونا هستیم/ اعمال محدودیت‌ها ۵۰ درصد واحدهای صنفی البرز را تعطیل می‌کند
بهروز حصاری گفت: انتقاداتی بر گروه‌بندی‌ها داریم که وارد است اما تا زمانی که ایرادات اصلاح نشود، قطعا در اجرای محدودیت‌ها از دستورات ستاد ملی کرونا تبعیت می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اتاق اصناف البرز درباره آخرین وضعیت فعالیت واحدهای صنفی همزمان با موج پنجم کرونا در استان، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: باور ما این است که احتمال سرایت و انتقال ویروس در سطح بازار در مقایسه با مترو و اتوبوس و درمانگاه‌ها اندک است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
بهروز حصاری با اشاره به اینکه برخی واحدهای صنفی همانند مبل فروشی تردد کمی دارند و تعطیلی آنها بحث‌برانگیز است، افزود: با تمام این تفاسیر ما تابع دستورات و مصوبات قرارگاه کرونا هستیم و دستورات آنها لازم الاجرا است.
,
 
,
وی اظهار داشت: علی‌رغم اینکه ایرادات زیادی به طرح محدودیت واحدهای صنفی وارد است و عملا این موضوع ۵۰ درصد صنوف البرز اعم از گروه های ۲، ۳ و ۴ را به تعطیلی می کشاند اما با توجه به اینکه مصوبات قرارگاه کرونا به منزله مصوبات شورای امنیت ملی است خود را تابع آن می دانیم.
,
 
,
حصاری با اشاره به اینکه در زمینه سلامت جامعه اهل مماشات و کوتاهی نیستیم، تصریح کرد: البته انتقاداتی بر گروه بندی ها داریم که وارد است اما تا زمانی که ایرادات اصلاح نشود، قطعا از دستورات ستاد ملی کرونا تبعیت می کنیم.
,
 
,
رئیس اتاق اصناف البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: روز چهارشنبه جلسه ای در قرارگاه کرونای البرز برگزار و قرار شد موصبات مرتبط به آن به ما ابلاغ شود که منتظر آن هستیم. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه