اخبار داغ

با کاروان ستارگان ایران‌زمین؛

ملایی: برنامه‌ریزی من قرارگرفتن بین ۱۵ نفر اول است/ المپیک شوخی بردار نیست، انتظار معجزه نداشته باشید

ملایی: برنامه‌ریزی من قرارگرفتن بین ۱۵ نفر اول است/ المپیک شوخی بردار نیست، انتظار معجزه نداشته باشید
نازنین ملایی قایقران المپین کشورمان گفت: نباید انتظار معجزه داشت، اما با تمام توان به مصاف حریفان المپیکی خود می روم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نازنین ملایی قایقرانی اعزامی به المپیک 2020 توکیو درباره شرایط این روزهایش اظهار کرد: بدلیل همه گیری بیماری کرونا و تعطیلی اردوها ومسابقات، بدون هیچ اردوی برون مرزی فقط 50 روز در سد الیگودرز اردو داشتیم که 3 هفته از این مدت را هم من کمردرد شدید داشتم و تحت نظر پزشک بودم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: 10 روز پس از قطعی شدن سهمیه المپیک ، اردوها را شروع کردیم اما همچنان پیست استاندارد نداریم چرا که ما در 1000 متر تمرین می کنیم درصورتی که مسابقات در مسافت 2000 متر برگزار می شود.

,

ملایی تاکید کرد: با وجود همه مشکلاتی که برای تمرین و اردوها داریم شاید در سطح آسیا مطرح باشیم اما المپیک شوخی بردار نیست و تیم هایی که به توکیو می آیند برترین اردوها را با بهترین امکانات پشت سرگذاشتند چیزی که ما از آن محروم بوده ایم.

,

وی افزود: برای برگزاری اردو در ترکیه تمام هماهنگی ها انجام شده بود اما در ظاهر لغو شده است چون 15 روز بیشتر فرصت نداریم و هیچ خبری از اردوی ترکیه نیست.

,

ملایی درباره شناخت از حریفان گفت: با توجه به همه گیری بیماری کرونا و لغو مسابقات هیچ شناختی از حریفان ندارم و فقط حریفان آسیایی و اقیانوسیه که در مسابقات کسب سهمیه حضور داشتند را تا حدودی می شناسم و از سایر رقیبان شناختی ندارم.

,

قایقران المپیکی کشورمان درباره پیش بینی نتایج اظهار کرد: پیش بینی نتایج امکان پذیر نیست تنها امیدم این است که همه شرایط خوب پیش برود و بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم؛ برنامه ریزی من قرارگرفتن بین 15 نفر اول المپیک است.

,

وی تاکید کرد: نمی توانم با این امکانات معجزه کنم اما مطمئن باشید تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا بهترین نتیجه را بگیرم .

,

ملایی درخصوص حمایت کمیته ملی المپیک گفت: حمایت کمیته ملی المپیک از ورزشکاران خوب بوده است تا جایی که امکان سفر به ترکیه و برگزاری اردو در این کشور از سوی کمیته ملی المپیک پی گیری شد و کارشناسان خود را برای حل مشکلات ما فرستادند.

,

قایقران المپیکی کشورمان درباره شعار کاروان اعزامی به المپیک 2020اظهار کرد: شعار بسیار خوب و غرور آفرینی است چراکه با توجه به امکانات کشورمان و محدودیت های ما نسبت به ورزشکاران سایر کشورها همین حضورمان در المپیک بسیار با اهمیت و باعث افتخار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه