اخبار داغ

روایتی از یک خدمت؛

طرح ۳۹ میلیارد تومانی انتقال آب به فردیس آغاز شد/ کام تشنه ۴۰ هزار شهروند البرز سیراب می شود

طرح ۳۹ میلیارد تومانی انتقال آب به فردیس آغاز شد/ کام تشنه ۴۰ هزار شهروند البرز سیراب می شود
طرح عملیات احداث مخزن ۵ هزار متر مکعبی برای انتقال آب به فردیس کلید خورد و قرار است تا یکسال آینده به بهره برداری برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، طی روزهای اخیر کلنگ ساخت مخزن ذخیره آب فردیس در پارک جهان نما به زمین زده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
استاندار البرز به تامین ۸۰ درصد آب استان از چاه اشاره کرده و می گوید؛ با احداث مخزن ۵ هزار متر مکعب آب ذخیره می شود.
,
 
,
طرح عملیات احداث مخزن ۵ هزار متر مکعبی کلید خورد و قرار است تا یکسال آینده به بهره برداری برسد، موضوعی که نمایندگان مجلس هم آن را حائز اهمیت دانستند.
,
 
,
مهدی عسگری نماینده کرج و فردیس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ در ساخت و احداث مخازن طی سال های اخیر مطابق برنامه عمل نشده است.
,
 
,
بر اساس اعلام وی ظرفیت برابر با استانداردها نیست، با توجه به اینکه آب شرب مصرفی فردیسی ها از منابع زیرزمینی تامین می شود. با احداث این مخزن، بخشی از آب سدهای  البرز به فردیس می رسد.
,
 
,
 عباسی دیگر نماینده مجلس هم به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ با وجود ۲ سد طالقان و کرج متاسفانه ۷۸ درصد آب مورد استفاده شهروندان از منابع زیرزمینی است.
,
 
,
بر اساس اعلام وی تنها ۲۲ درصد آب مورد استفاده مردم البرز از طریق آب های سطحی تامین می شود، فرماندار فردیس هم در گفتگو با خبرنگار تیتریک، احداث مخزن مذکور را کمی به چاه های استان دانست.
,
 
,
برای ساخت مخزن ذخیره آب و طرح انتقال آب به فردیس ۳۹ میلیارد تومان هزینه براورد شده است و آب شرب ۴۰ هزار نفر را تامین خواهد کرد.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه