اخبار داغ

کاری که از سوی کمیته نظارت باید انجام می شد، صورت گرفت

فخری: تعداد رشته های صاحب مدال المپیک در توکیو شکسته خواهد شد/ پیش بینی تعداد مدال ها را به دلیل بار روانی اعلام نکردیم

فخری: تعداد رشته های صاحب مدال المپیک در توکیو شکسته خواهد شد/ پیش بینی تعداد مدال ها را به دلیل بار روانی اعلام نکردیم
رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی گفت: ارزیابی خود را از گرفتن مدال های ورزشکاران به دلیل کمتر شدن بار روانی اعلام نکردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی درباره آخرین وضعیت المپین ها اظهار داشت: ۶۶ ورزشکار کشور در ۱۶ رشته ورزشی قرار هست رقابت های خود را از ۱ تا ۱۷ مرداد در توکیو آغاز کنند. از نظر کمیت در این دوره تعداد رشته ها، ورزشکاران و بانوان افزایش پیدا کردند. امیدوارم با توجه به شرایط سختی که پشت سر گذاشتند و اردوهایی که در این شرایط کرونایی برپا شد بتوانند به نتیجه مد نظر دست پیدا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی از نحوه نظارت بر تیم ها افزود: حدودا از دو سال و نیم گذشته برنامه های آماده سازی ورزشکاران برای اعزام شکل گرفت جلسات متعددی به ریاست سرپرست کاروان و من با فدراسیون ها برگزار شد. حدود ۲۰۰ ورزشکار انتخاب شدند و برنامه ها و مسابقات آن ها پیگیری می شد. آن ها توسط فدراسیون ها معرفی شدند. خودمان بررسی و ارزیابی هایی را نسبت به ورزشکاران انجام دادیم. اگر حس می کردیم ورزشکاری حتی حائز این شرایط هست و فدراسیون کاری را پیش نمی برد، او را در لیست وارد می کردیم. در چندین رشته ورزشی درباره ورزشکارانی که مرکز نظارت انتخاب کرده بود، با فدراسیون ها مذاکره کردیم. واقعا سعی کردیم حمایت کنیم، نیازهای ورزشکاران را برطرف کنیم. این دوره شاهد هستید که مشکلات مرتفع شد. این کاری که از سوی کمیته نظارت باید انجام می شد، صورت گرفت. اینکه چه نتیجه ای را کسب می کنیم باید ببینیم که چه اتفاقی در المپیک خواهد افتاد.

,

رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی با اشاره به شانس گرفتن مدال در رشته های مختلف خاطر نشان کرد: ما در کل تاریخ در ۴ رشته ورزشی کشتی، وزنه برداری، تکواندو و دوومیدانی توانستیم مدال کسب کنیم. این نوید را می دهیم که تعداد رشته های صاحب مدال شکسته خواهد شد.

,

فخری که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، درباره پیش بینی از اش از تعداد مدال ها بیان کرد: ارزیابی از شرایط کسب مدال را هم انجام دادیم. با توجه به نزدیک شدن به المپیک و به دلیل بار شدید روانی، سعی کردیم ارزیابی خود را از رنگ و شرایط گرفتن مدال اعلام نکنیم. ولی در جلسه ای که در ستاد عالی داشتیم این نقطه نظرات را به اطلاع آنان رساندیم که این انتظارات در بعضی از رشته ها وجود دارد. قطعا تعداد مدال ها از تعداد رشته ها بیشتر خواهد بود. چه بسا این اعلام نکردن مدال ها می تواند بار روانی را که در برخی از قهرمانان که دچار آسیب دیدگی شدند را کم کند. امیدواریم کاروان با بهترین نتایج این رقابت ها را پشت سر بگذارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه