اخبار داغ

رئیس هیات بدن‌سازی و پرورش اندام استان مطرح کرد؛

برگزاری مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان چهارمحال و بختیاری، منوط به رنگ‌بندی کرونا

برگزاری مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان چهارمحال و بختیاری، منوط به رنگ‌بندی کرونا
اسدالله عزیزیان گفت: مجوز برگزاری مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان در تاریخ ۲۵ تیرماه در مرکز استان اخذ شده اما برگزاری این مسابقات منوط به وضعیت کرونا در استان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسدالله عزیزیان رئیس هیات بدن‌سازی و پرورش اندام استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته با مرکز بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا استان، مجوز برگزاری مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان در تاریخ 25 تیرماه در مرکز استان اخذ شده است.

وی افزود: برگزاری مسابقات پرورش اندام قهرمانی منوط به وضعیت رنگ‌بندی بیماری کرونا به‌ویژه در شهرستان شهرکرد دارد و در صورت مساعد بودن وضعیت این بیماری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزاری این مسابقات بلامانع خواهد بود.

رئیس هیات بدن‌سازی و پرورش اندام استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به‌صورت هوشمند، انجام رپید تست از کلیه ورزشکاران و عوامل اجرایی، غربالگری و کنترل تب و علائم بیماری کرونا در حین ورود به مسابقات و... از شرایط برگزاری این مسابقات اعلام شده است.

عزیزیان خاطرنشان کرد: در صورت تغییر رنگ‌بندی بیماری کرونا و قرمز شدن شهرستان شهرکرد برگزاری مسابقات لغو و به زمان دیگری موکول خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه