اخبار داغ

بازی دوستانه با امریکا تایید شده اما بازی با روسیه و فرانسه فعلاً امکان پذیر نیست

خوش خبر: لیست ۱۲ نفره تیم ملی ارسال شده/ امیدوارم ابهامات درخصوص وجود پشت‌پرده‌ها روشن شود

خوش خبر: لیست ۱۲ نفره تیم ملی ارسال شده/ امیدوارم ابهامات درخصوص وجود پشت‌پرده‌ها روشن شود
سرپرست تیم ملی والیبال گفت: امیدوارم ابهامات درخصوص وجود برخی پشت‌پرده‌ها در والیبال ایران با پاسخ به سوالات روشن شود.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی در نشست خبری آلکنو ضمن تشکر از اصحاب رسانه اظهار داشت: ممنون که در این نشست سوالاتی مطرح کردید تا ابهامات درخصوص وجود برخی پشت‌پرده‌ها در والیبال ایران با پاسخ به این سوالات روشن شود. امیدوارم حالا که به این سوالات پاسخ داده شد، دیگر ابهامی باقی نماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

خوش‌خبر، با اشاره و اجازه ولادیمیر آلکنو بیان داشت: لیست ۱۲ نفره تیم ملی که به کمیته ملی المپیک ارسال شده، تقریبا مشخص است اما دست سرمربی را باز گذاشته‌ایم تا بتوانیم جایگزینی داشته باشیم. تا روز پرواز هم می‌توان اسامی را تغییر داد که امیدواریم تا روز پنج‌شنبه کارها را صورت دهیم. درحال انجام کارهای مربوط به صدور ویزا هستیم. از کمیته ملی المپیک خواستم این فرجه را به ما بدهند که اگر قرار شد لحظه آخر بازیکنی جایگزین شود، امکان رخ دادن این اتفاق وجود داشته باشد. تا روز پنج‌شنبه امکان تغییر اسامی وجود دارد ولی فعلا لیستی به کمیته ملی المپیک داده‌ایم.

,

وی درباره احتمال برگزاری بازی تداکراتی پیش از المپیک گفت: یک درخواست از سرپرست تیم ملی آمریکا برای بازی تدارکانی در ژاپن داشتیم و ۲ بازی تدارکاتی هم با تیم‌های روسیه و فرانسه درنظر گرفته شده. بازی با آمریکا تایید شده و برای بازی با روسیه و فرانسه فعلاً امکان وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه