اخبار داغ

با پیگیری‌های رسانه‌ای؛

لحظه‌‌شماری برای تحقق یک وعده در کهگیلویه/ مطالبه چندین‌ساله ساکنان منطقه "گلزار" دهدشت+تصاویر

لحظه‌‌شماری برای تحقق یک وعده در کهگیلویه/ مطالبه چندین‌ساله ساکنان منطقه "گلزار" دهدشت+تصاویر
با توجه به مطالبه چندین‌ساله شهروندان کوی گلزار و وعده‌ای که شهردار دهدشت در آبان سال گذشته داده بود، اکنون عملیات مسقف‌کردن سیل‌بند جنوبی شهر دهدشت محقق شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس مشکل کانال‌‌های روباز از معضلات اساسی و دیرینه شهرستان کهگیلویه بوده که در تابستان چالش های زیادی را برای شهروندان مجاور آن به وجود آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در فصل گرما که نیاز به وسایل خنک کننده شدت می‌گیرد بوی نامطبوع این کانال‌‌ها از دریچه کولر های آبی به خانه‌ها آورده شده و امان مردم را گرفته است.

,

بوی بد فاضلاب و آشغال های موجود در کانال روباز هدایت آب این شهر، موجب آزار و اذیت شهروندان ساکنان محله گلزار شده تا جایی که بسیاری از مردم از این وضع موجود ناراضی هستند.

,

با گشت و گذار در این منطقه به وضوح بوی بد و تعفن تا کیلومترها آن طرف تر به مشام می رسد و وضعیت نامناسبی را در آن قسمت پدید آورده است، که در وعده های داده شده در چند سال اخیر برای مسقف کردن این کانال کار عملیاتی صورت نگرفت.

,

با توجه به مطالبه چندین ساله شهروندان کوی گلزار و وعده‌ای که شهردار دهدشت در آبان ۹۹ برای سقف شدن این کانال داده بود اکنون عملیات مسقف کردن سیل‌بند جنوبی شهر دهدشت محقق شد.

,

شهردار دهدشت در رابطه به مسقف کردن این کانال با اشاره به اینکه لایروبی و پاکسازی کانال ها راهکار کوتاه مدت برای رهایی این مشکل است، گفت: برای پایان دادن به این معضل اقدام به مسقف کردن در منطقه گلزار کرده تا برای همیشه از ورود زباله ها جلوگیری شود.

,

احسان تابش نژاد با اشاره به اینکه مسقف کردن سیل‌ بند جنوبی شهر از محدوده گلزار تا استخر شنای دهدشت در دستور کار قرار دارد، افزود: ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها به این طرح اختصاص یافته، که امید است با تلاش و همت شورای شهر و شهرداری برای پایان دادن به این مشکل در منطقه از شهر این پروژه مهم تعطیل نگردد.

,

تصاویر تکمیلی:

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه