اخبار داغ

مجمع عمومی فدراسیون قایقرانی برگزار شد

سهرابیان: قوانین تغییر نمی کرد، دو سهمیه دیگر در رویینگ می‌گرفتیم/ علی نژاد: کار برای بازیهای آسیایی دیر است

سهرابیان: قوانین تغییر نمی کرد، دو سهمیه دیگر در رویینگ می‌گرفتیم/ علی نژاد: کار برای بازیهای آسیایی دیر است
مجمع عمومی فدراسیون قایقرانی با حضور اعضا به ریاست معاون وزیر ورزش برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون قایقرانی از ساعت ۱۴ امروز(دوشنبه) با ریاست مهدی علی‌نژاد معاونت توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وارت ورزش و جوانان و حضور کیکاووس سعیدی دبیر کمیته ملی المپیک، علیرضا سهرابیان، رییس فدراسیون قایقرانی و همچنین اعضای مجمع و روسای هیئت‌های استانی به صورت آنلاین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

*سهرابیان: قوانین تغییر نمی کرد، دو سهمیه دیگر در رویینگ می‌گرفتیم

, *سهرابیان: قوانین تغییر نمی کرد، دو سهمیه دیگر در رویینگ می‌گرفتیم,

در ابتدای مجمع سهرابیان با ارائه گزارشی از برنامه‌های اجرا شده در سال ۹۹ اظهار داشت: در سال گذشته با توجه اینکه کرونا در ایران و جهان چتر خود را انداخته بود نتوانست مانعی برای فعالیت های ما باشد که جا دارد از خانواده قایقرانی برای پیشبرد برنامه ها تشکر کنم که توانستیم این سال را با آرامش به انتها بردیم.

,

رییس فدراسیون قایقرانی افزود: در این سال توانستیم با توجه به برنامه های رشد و توسعه قایقراتی برنامه استعدایابی را در استانها آغاز کرده و ادامه دهیم. همین طوردر بحث آموزش دوره های وبیناری برای مربیان و داوران برگزار کردیم و جزء اولین فدراسیون هایی بودیم که کلاس های مجازی و دوره های بین المللی داشتیم که در این بخش بسیار موفق بودیم.

,

وی با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف خاطرنشان کرد: اردوهای داخلی ما به صورت متمرکز و حضوری با شرکت ۱۸۳ نفر برگزار کردیم. در کنار آن توسعه لیگ ها و مسابقات را برنامه ریزی کردیم و برای اولین بار لیگ رویینگ را با کیفیت خوبی برگزارکردیم و تلاش می کنیم در سالهای بعد با استقبال باشگاهها و بخش های بازاریابی این لیگ ها را توسعه دهیم. همین طور در بخش بازاریابی و مدیریت باشگاهی نیز کارهای خوبی صورت گرفت و لیگ های ما با استقبال روبرو گردید. در بخش روابط عمومی هم فعالیت های خوبی در بحث پخش تلویزیونی و ارتباط با رسانه ها صورت گرفت.

,

سهرابیان درباره توسعه باشگاه‌ها به واسطه اجرای ماده واحده ۵ گفت: با اجرای این قانون باشگاه‌ها از قایقرانی حمایت کردند و امیدوارم در سالهای بعد شاهد رشد این روند باشیم تا برای مربیان و ورزشکاران یک درآمدی فراهم شود.

,

رییس فدراسیون قایقرانی با اشاره به توسعه پیست‌ها افزود: ما استارت ساخت و توسعه پیست ها را زده‌ایم. اولین پیست اسلالوم را در دریاچه آزادی تعبیه کردیم و اولین لیگ آن هم برگزار شد. سهمیه المپیک در شرایطی کسب شد که نازنین ملایی در پیست غیراستاندارد آزادی تمرینات خود را در مسافت هزار متر دنبال می کند. برای ساخت پیست رویینگ در استان‌های مختلف هماهنگی شده و امیدواریم تا سال ۱۴۰۱ چند پیست روئینگ استاندارد دو هزار متری داسته باشیم. همین طور تلاش هایی را برای توسعه فضاهای آبی در بخش آبهای آرام نیز قدم های خوبی برداشتیم.

,

سهرابیان درخصوص کسب سهمیه‌های ابمپیک و پارالمپیک گفت: ما دو سهیمه توسط نازنین ملایی در روئینگ تک نفره و علی آقامیرزایی در کایاک و دو سهمیه توسط خانم بهروزی و جاویدی در بخش پارالمپیک بدست آمده. اگر قوانین فدراسیون جهانی تغییر نمی کرد، ما قطعا دو سهمیه دیگر در رویینگ بدست می‌آوردیم که این اتفاق نیفتاد.

,

, ,

*علی‌نژاد: نمی‌توانیم پادا‌ش‌ها را به صورت سکه، دلار و یورو پرداخت کنیم

, *علی‌نژاد: نمی‌توانیم پادا‌ش‌ها را به صورت سکه، دلار و یورو پرداخت کنیم,

مهدی علی‌نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز در این مجمع اظهار کرد: بنا به قانون نمی‌توانیم پادا‌ش‌ها را به صورت سکه، دلار و یورو پرداخت کنیم.

,

علی‌نژاد با اشاره به درخشش قایقرانی در بازیهای آسیایی ادامه داد: قایقرانی دارای چند ماده مختلف است که هر کدام دنیای خاص خودش را دارد. قایقرانی از بازی‌های آسیایی گوانگژو که خوش درخشید، پشتوانه‌ای برای مدال‌آوری در ورزش قهرمانی کشور شد و امیدواریم این روند کسب مدال را در بازی‌های آسیایی هانگژو نیز شاهد باشیم. هرچند در جاکارتا قایقرانی انتظارات را برآورده نکرد اما با برنامه‌های فدراسیون به آینده امیدواریم.

,

وی با تاکید بر تورنمنت های آتی به ویژه المپیک توکیو و بازیهای آسیایی هانگژو افزود: دو سهمیه ارزشمند المپیک توسط نازنین ملایی و علی آقامیرزایی کسب شد و امیدوارم در المپیک بهترین عملکردشان را نشان دهند. قایقرانی در دنیای قهرمانی ایران صاحب سهم است و با توجه به زمان کم‌ تا بازی‌های آسیایی نیاز به تلاش بیشتری دارد تا در هانگژو به توفیقات بیشتری برسد. کار برای بازی‌های آسیایی الان هم دیر است؛ البته فدراسیون از ماه‌ها پیش برنامه‌هایش را آغاز کرده است.

,

علی‌نژاد خاطرنشان کرد: کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان هم با تمام توان از این رشته حمایت کرده‌اند تا در المپیک دغدغه‌ای نداشته باشند. سهرابیان هم از مدیران تحصیل کرده و خوش فکر و از قهرمانان این رشته است و اقدامات موثری در دوران ریاستش انجام داده است.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه