اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس :

اصلاح‌طلبان مواضعشان را در قبال مفسدان روشن کنند

اصلاح‌طلبان مواضعشان را در قبال مفسدان روشن کنند
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اصلاح‌طلبان باید مواضع خود را در قبال فساد و مفسدان به‌صورت روشن و شفاف اعلام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس مقتدایی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز اظهار کرد: مجموعه نیروهای سیاسی که در سال‌های گذشته مسوولیت‌هایی را در کشور بر عهده داشته‌اند، در مواردی در چنبره افرادی که رفتارهای آنان رنگ و بوی فساد داشته گرفتار شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
وی گفت: از این دست افراد در مجموعه اصولگرایی و به طور ویژه در مجموعه افرادی که طی یک تا دو دهه گذشته تحت عنوان اصلاح‌طلبان مسوولیت‌های اجرایی و مدیریتی داشته‌اند، قابل مشاهده بوده است.
,
 
,
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس عنوان کرد: شورای نگهبان در این دوره از انتخابات با عدم احراز صلاحیت بخشی از افرادی که با وجود عهده‌داری مسئولیت‌های مهم در کشور اما به‌واسطه وجود رگه‌هایی از دخالت در عرصه‌ها و یا پهنه‌های آمیخته به فساد، زمینه را برای جلوگیری از فساد ایجاد کرد.
,
 
,
مقتدایی بیان داشت: به این ترتیب فرصت بی‌نظیری برای مبارزه با فساد در کشور ایجاد شده و در این راستا رسالت ویژه رئیس جمهور منتخب ملت این است که در انتخاب وزرا، معاونان و نیروهای اصلی کابینه دقت فوق‌العاده‌ای به خرج دهد.
,
 
,
وی تاکید کرد: رئیس جمهور منتخب باید با دقت در انتخاب وزرا و مدیران شرایطی را فراهم آورد که اژدهای فساد از نقطه دیگری ریشه نداونده و موجب نشود تلاش‌ها و دستاوردهای ایجاد شده از دست برود.
,
 
,
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: بر این اساس معتقدیم اصلاح‌طلبان باید تکلیف خود را در این باره روشن کنند، یا با بیت‌المال به‌عنوان طمعه رفتار کرده و از سوی نظام اسلامی طرد می‌شوند، یا با اصلاح خود ثابت کنند رابطه‌ای با فساد نداشته و حاضر به قطع رابطه با مفسدان هستند.
,
 
,
مقتدایی در پاسخ به این سئوال که آیا عملکرد ضعیف دولت روحانی موجب عدم اقبال عمومی به نامزدهای طیف اصلاحات در انتخابات ۱۴۰۰ شده است؟، گفت: واقعیت آن است که در این باره باید دو موضوع را باید در کنار یکدیگر ببینیم.
,
 
,
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: روحیه فسادستیزی رئیس جمهور منتخب مردم از یک سو و ناکارآمدی و بی‌کفایتی دولتمردان به ویژه کم‌کاری‌های جدی هیئت دولت از سوی دیگر موجب شد تا مردم نیاز به تغییر را ضروری دانسته و آن را محقق کنند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه