اخبار داغ

سرمربیان مس و پیکان چه گفتند؟

ربیعی: به هدف‌مان در لیگ بیستم رسیده‌ایم/ تارتار: نیم‌نگاهی به کسب سهمیه آسیایی داریم

ربیعی: به هدف‌مان در لیگ بیستم رسیده‌ایم/ تارتار: نیم‌نگاهی به کسب سهمیه آسیایی داریم
سرمربیان دو تیم مس و پیکان پیش از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان  اظهار داشت: هرچه به انتهای فصل نزدیک می‌شویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند. پیکان تیم خوب با کادر فنی بسیار خوب است. نتایج این تیم در هفته‌های نشان می‌دهد آنها در شرایط خوبی هستند. ما هم بازی‌های خوبی انجام داده‌ایم اما در بازی آخر برابر ماشین‌سازی، اتفاقات بازی خوب نبود و از نظر نتیجه خوب نبودیم. اشتباهاتی داشتیم و غافلگیر شدیم. شکست را توجیه نمی‌کنیم و مسئولیت باخت با من است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: ما طبق برنامه‌ریزی خودمان پیش می‌رویم و سال گذشته هم با کمک همه تیم را به لیگ برتر آوردیم و امسال هم تا اینجا که ۴ بازی تا پایان فصل باقی مانده است، بیش از ۹۰ درصد ماندگاری تیم در لیگ برتر را انجام داده‌ایم. آن چیزی که هدف گذاری باشگاه بود، با همه مشکلات به آن جامعه عمل پوشاندیم. ما سعی کردیم همه زوایای تیم حرفه‌ای را برای مردم رفسنجان داشته باشیم تا در پایان مسابقات دغدغه سقوط نداشته باشیم. زمان‌هایی توقعات را بالا بریدم اما به هدف گذاری خودمان رسیده‌ام. این برای ما جای خوشحالی دارد.
,
او همچنین گفت: در بازی برابر پیکان با همه توان به میدان می‌رویم و سعی می کنیم با برنامه‌ریزی درست و اجرای صحیح وظایف نتیجه خوبی بگیریم. بعد از وقفه‌های بازی‌های ملی، برابر فولاد و پرسپولیس بازی خوبی انجام دادیم و بعد برابر ماشین‌سازی خوب نبودیم. ایجاد انگیزه برای تیمی که می‌خواهد خودش را در لیگ حفظ کند، سخت است. ساعت بازی ما برابر ماشین‌سازی، ساعت گرمی بود اما این توجیهی برای باخت نیست. به سازمان لیگ هم گفتیم که ساعت ۸ بازی کنیم اما سازمان لیگ قبول نکرد. مشکلاتی برای ما وجود دارد اما نباید درباره مشکلات صحبت کنیم. من به عنوان سرمربی وظیفه دارم که تیمم را برای هدفی که تعیین شده آماده کنم. ما به هدف خود رسیدیم و سعی داریم رتبه‌مان را در پایان لیگ بهتر کنیم.
,
 
,
تارتار: نیم‌نگاهی به کسب سهمیه آسیایی داریم
,
 
,
مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار برابر مس رفسنجان، اظهار کرد: بازی‌ها سخت است و وقتی در رفسنجان که ارتفاع زیادی دارد و روی چمن مصنوعی بازی کنید و تیم خوبی مثل مس رفسنجان هم برابر شما باشد کار بسیار سخت می‌شود. درست است این تیم فراز و نشیب داشته اما تیم با کیفیتی هستند. ما هم در دور برگشت عملکرد خوبی داشتیم.
,
وی افزود: در بازی قبلی برابر سپاهان باید پیروز می‌شدیم اما اشتباه فاحش گروه داوری، گل ناسالم سپاهان را پذیرفتند و دو امتیاز از دست دادیم و امیدوارم با داوری که اشتباه کرده برخورد کنند. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام بدهیم چون دغدغه سقوط نداریم و از ما انتظاری نیست. ما از تیم‌های ارزان هستیم. باید به مس تبریک گفت که هزینه می‌کنند تا تیمشان ثبات داشته باشد. امیدوارم بازی زیبایی ببینیم. امیدوارم هر تیمی بهتر عمکرد به موفقیت برسد و آن تیم ما باشیم.
,
تارتار ادامه داد: ما تیم خوبی هستیم و جوانان با استعداد و با انگیزه داریم. در هر بازی بالای ۱۰ بازیکن از آکادمی ما در ترکیب قرار می‌گیرند. این بسیار خوب است که تیم از آکادمی خود بهره می‌برد. ما در بازی‌های گذشته عملکرد خوبی داشیتم. نباید دچار غرور کاذب بشویم. ما نیم فصل اول روی اوت مانور کردیم و زشت بازی کردیم اما در نیم فصل دوم سعی کردیم تاکتیک‌های دیگر را به اوت دستی اضافه کنیم اما کار خاصی برای تاکتیکش انجام بدهیم چون محل فرود توپ مشخص نیست.
,
وی درباره اینکه آیا به دنبال کسب سهمیه است یا خیر، گفت: از ما انتظاری نیست اما می‌توانیم نیم نگاهی داشته باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه