اخبار داغ

در حضور جمعی از مهمانان ویژه و رئیس سازمان بهزیستی؛

پیروزی تیم ملی والیبال نشسته ایران برابر روسیه/ تقدیر قبادی دانا از ملی پوشان

پیروزی تیم ملی والیبال نشسته ایران برابر روسیه/ تقدیر قبادی دانا از ملی پوشان
تیم ملی والیبال نشسته در دیدار تدارکاتی برابر تیم روسیه به پیروزی رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، اردوی مشترک تیم ملی والیبال نشسته ایران و روسیه در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون از روز گذشته آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
نخستین دیدار دوستانه شاگردان رضایی برابر تیم ملی روسیه امروز دوشنبه بیست و یکم تیرماه در راستای آماده سازی برای رقابت های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ در سالن فدراسیون برگزار شد. شاگردان رضایی در نخستین دیدار دوستانه مقابل این تیم توانستند با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسند.
,
 
,
*میهمانان ویژه نظاره گر بازی ایران و روسیه
,
دیدار دوستانه تیم های ملی والیبال نشسته مردان ایران و روسیه با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد.
,
قبادی دانا رئیس، شجیع مشاور رئیس، نظم ده معاون سازمان بهزیستی کشور، آرمان، افشاری و محمودنژاد از مسئولین شبکه ملی معلولین، نخعی رئیس دپارتمان روانشناسی، خسروی وفا رئیس و تابع دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، اسبقیان رئیس و حمیدی دبیر فدراسیون، مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان با حضور در سالن مسابقه از نزدیک این دیدار را نظاره گر بودند.
,
 
,
*تقدیر رئیس سازمان بهزیستی از ملی پوشان والیبال نشسته و پاراتیراندازی
,
در این بازدید رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته و امیری سرمربی تیم ملی تیراندازی درباره وضعیت ملی پوشان و اردوهای آمادگی توضیحاتی را ارائه دادند.
,
قبادی دانا در این دیدار بیان کرد: کنار شما قهرمانان ایستادن باعث افتخار است. ملی پوشان ما به جوانان کشور امید می دهند چرا که با توانمندی های خود به جایگاهی رسیدید که بسیار ارزشمند است. حضور شما در همین مرحله نیز حکم مدال طلا دارد.
,
رئیس سازمان بهزیستی در پایان گفت: افتخار آفرینی و توانمندی های شما را تحسین می کنم. امیدوارم که شاهد موفقیت، مدال آوری و قهرمانی تمام ملی پوشان و کاروان کشورمان در پارالمپیک توکیو باشیم.
,
در پایان قبادی دانا با اهدای لوح تقدیر و مبلغ ۲۵ میلیون تومان از ملی پوشان کشورمان تقدیر کرد.
,
در ادامه این اردو، روز چهارشنبه بیست و سوم تیر ماه تیم ملی والیبال نشسته کشورمان برای دومین بار برابر تیم روسیه به میدان می رود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه