اخبار داغ

بازدید وزیر ورزش از اردوی تیراندازی، وزنه برداری و قایقرانی/ سلطانی فر: فارغ از هر نتیجه ای به ورزشکاران خود افتخار می کنیم

بازدید وزیر ورزش از اردوی تیراندازی، وزنه برداری و قایقرانی/ سلطانی فر: فارغ از هر نتیجه ای به ورزشکاران خود افتخار می کنیم
وزیر ورزش و جوانان امروز از اردوی تیم های تیراندازی، وزنه برداری و قایقرانی بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان امروز جهت بازدید از تمرین تیراندازان المپیکی در محل سالن فدراسیون تیراندازی حضور یافت. مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و دادگر رییس فدراسیون تیراندازی در این بازدید حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی در دیدار مسعود سلطانی فر از اردوی آماده سازی تیم ملی تیراندازی گفت: حضور وزیر ورزش و جوانان در جمع ملی پوشان تیراندازی برای بالا بردن روحیه آنها تاثیرگذار است و امیدوارم که بهترین نتیجه را کسب کنند.
,
وی افزود: تیم ما درحالی به المپیک اعزام می شود که در دو سال گذشته درگیر کرونا بودیم و با توجه به کمبود فشنگ و محدودیت سفرهای خارجی برای ملی‌پوشان کار را برای ما سخت کرده بود. بعد از کسب مجوز توسط ستاد مقابله با کرونا اردوها را آغاز کردیم و تیم را به دو رویداد بین المللی اعزام کردیم.
,
رییس فدراسیون تیراندازی تصریح کرد: همه امکانات در سه ماه گذشته برای ملی پوشان فراهم شد و سلاح‌ انها به روز شد و این آمادگی وجود دارد که بتوانند بهترین نتیجه را در توکیو کسب کنند.
,
وی گفت: ۶ تیرانداز ایران برای کسب ۹ مدال به میدان می روند و در انتظار دعای خیر مردم هستیم. ما توانستیم بهترین عملکرد را در طول ادوار گذشته المپیک بگیریم و ۶ سهمیه را به دست آوریم.
,
دادگر تاکید کرد: وزارت ورزش کمیته ملی المپیک با وجود همه محدودیت ها حمایت لازم را از تیم تیراندازی داشتند و امیدوارم بهترین نتیجه را در توکیو بگیریم که جبران زحمات باشد.
,
در ادامه نیز الهام هاشمی، سرمربی تیم تفنگ کشورمان گفت: اردوهای مجارستان و‌ حضور در مسابقات بین‌المللی بعد از دو سال کمک کرد به آمادگی برگردیم. این دو ماه بچه‌ها با فشنگ‌های خوب تمرین کردند و امیدوارم کافی باشد و در المپیک نتایج قابل قبولی کسب شود‌.
,
نصراصفهانی، سرمربی تیم تپانچه نیز یادآوری کرد: سلاح و تجهیزات ما برای 10 سال قبل بود اما با وجود تمام تحریم‌ها، دادگر حمایت کرد و بهترین سلاح‌ها را فراهم کرد و در هند نتایج خوبی گرفتیم. در مجارستان و کرواسی فشنگ کافی داشتیم و اردوی موثری بود.
,
در این بازدید سلطانی فر در دیدار با ملی پوشان تیراندازی اعزامی به بازی های المپیک اظهار داشت: المپیک آوردگاه مجرب ترین ورزشکاران جهان است که در آن بهترین ها با یکدیگر به رقابت می پردازند. تلاش ما براین بود که برای حضور ورزشکاران مان در این بازیها، بهترین تدارکات و تجهیزات مهیا شود.
,
وی افزود: به نقطه  بسیار حساسی  رسیدیم که  باید نتیجه تلاش ها را در المپیک ۲۰۲۰ببینیم. فارغ از هر نتیجه ای که در توکیو به دست آید، شما تیراندازان افتخار ملت ایران هستید و حتی اگر نتیجه ای کسب نشود، چیزی از ارزش های شما کم نمی شود. احساس من این است این دوره در تیراندازی اتفاق ویژه‌ای رخ می‌دهد و این رشته هم در جمع رشته‌های مدال‌آور المپیک قرار می‌گیرد.
,
سلطانی فر در پایان گفت: به همه ورزشکاران، کادر فنی و مسئولین فدراسیون تیراندازی برای کسب ۶ سهمیه المپیک خسته نباشید می گویم. در تاریخ ۱۶ دوره حضور کاروان ایران در بازی های  المپیک کسب ۶۷ سهمیه بی سابقه بوده و امروز با یک کاروان مقتدر در بازی های المپیک توکیو حاضر می شویم.
,
 
,
*وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون وزنه برداری و کمپ تیم های ملی
,
مسعود سلطانی فر به همراه علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان وارد فدراسیون وزنه برداری شد.
,
علی مرادی رییس فدراسیون و مربیان تیم ملی از سلطانی فر استقبال و گزارشی از آخرین وضعیت ملی پوشان کشورمان را به وزیر ورزش و جوانان ارائه دادند.
,
وزیر ورزش و جوانان در این دیدار تمرینات تیم ملی وزنه برداری را نظاره و با اعضای تیم ملی گفت و گو کرد.
,
سلطانی فر در جمع وزنه برداران حاضر در اردوی تیم ملی اظهار داشت: در بین ورزشکاران کشورمان، ظرفیت های بسیار خوبی داریم که می توانند برای کشور افتخار افرین باشند؛ از جمله علی داوودی که این توانایی را دارد تا نام ایران را در تاریخ این رشته ورزشی ثبت کند.
,
وی افزود: قرار گرفتن در بین بهترین های ورزش دنیا، برای ملت ایران و مسئولین افتخار بزرگی است و کسب ۶۷ سهمیه توسط ورزشکاران کشورمان نتیجه بسیار خوبی است که با تلاش و اهتمام بسیار به دست آمده است. فارغ از هر نتیجه ای در توکیو، کسب سهمیه توسط ورزشکاران کار بسیار بزرگی است و ما به ورزشکاران مان افتخار می کنیم.
,
سلطانی فر در پایان تاکید کرد: تلاش مسوولان ورزش براین بوده که بهترین شرایط و امکانات را برای ملی پوشان مهیا کنند. پاداش معیشتی المپین ها نیز طبق چیزی که از قبل اعلام شده بود، پرداخت می شود یک پاداش ویژه تر نیز برای ورزشکارانی که کسب سهمیه کردند و برای مربیان آنها درنظر گرفتیم که قبل از اعزام کاروان پرداخت می شود‌.
,
 
,
*بازدید وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون قایقرانی
,
مسعود سلطانی فر امروز در ادامه بازدیدهای خود از فدراسیون‌ها در محل فدراسیون قایقرانی حضور یافت و با ملی پوشان و کادر فنی اعزامی به المپیک و پارالمپیک دیدار کرد. علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان نیز در این جلسه حضور دارد.سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی نیز در این بازدید حضور و به ارائه گزارش پرداخت.
,
سهرابیان رییس فدراسیون در دیدار وزیر ورزش و جوانان با المپین های قایقرانی بیان کرد: از حمایت های وزارت ورزش و جوانان که در این مدت شرایط خوبی  را برای تمرین تیم های ملی ما فراهم کردند، تشکر می کنم. با وجود همه مشکلاتی که به دلیل کرونا به وجود آمده بود ملی پوشان ما همه تلاش خود را برای کسب سهمیه انجام دادند.
,
 وی افزود: در توکیو ما دو نماینده از قایقرانی خواهیم داشت و سعی می کنیم که نتیجه درخوری کسب شود. سهمیه بیشتری نیز می توانستیم بگیریم به ویژه در رشته روئینگ که در این دوره از مسابقات کسب سهمیه به دلیل تغییراتی که فدراسیون جهانی اعمال کرده بود موفق به این مهم نشدیم.
,
در ادامه مسعود سلطانی فروزیر ورزش و جوانان در جمع ملی پوشان قایقرانی اظهار داشت: یک سال تاخیری که امسال در شروع مسابقات المپیک به وجود آورد، شرایط را برای ورزشکاران همه کشورها تغییر داد و نحوه آماده سازی تیم ها تغییر کرد. امسال با بیشترین سهمیه در بین ادوار گذشته المپیک در بزرگترین رویداد ورزشی جهان حاضر می شویم. المپیک آوردگاه بهترین ورزشکاران دنیاست.
,
وی افزود: شاخص ترین قایقرانان جهان در المپیک حاضر هستند و کسی که موفق می شود بین همه ورزشکاران کسب سهمیه کند، برای ما قهرمان است. یقین داریم ورزشکاران اراده ویژه ای دارند که بهترین نتیجه را در المپیک کسب کنند.
,
سلطانی فر در پایان گفت: تلاش وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نیز در این بوده که بهترین امکانات برای ورزشکاران فراهم شود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه