اخبار داغ

با کاروان ستارگان ایران‌زمین؛

نیکخواه‌بهرامی: در ژاپن و اسپانیا نتیجه مدنظر ما نبود/ گروه دشواری در المپیک داریم اما از بازی مقابل حریفان قدرت‌‎مند استقبال می‌کنیم

نیکخواه‌بهرامی: در ژاپن و اسپانیا نتیجه مدنظر ما نبود/ گروه دشواری در المپیک داریم اما از بازی مقابل حریفان قدرت‌‎مند استقبال می‌کنیم
کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: راه سختی در المپیک توکیو داریم اما از رویارویی همه حریفان خود استقبال می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان و پرچمدار کاروان ایران در المپیک توکیو با اشاره به بازیهای المپیک اظهار داشت: به زودی اکثر ورزشکاران با یک یا ۲ روز اختلاف به رقابت های المپیک اعزام می‌شوند. المپیک رویدادی است که همه ما سالیان دراز منتظر آن بوده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او درباره پرچمداری خود در المپیک عنوان کرد: این اتفاق باعث افتخار من است. صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و سایر مقامات ورزشی به من اعتماد کردند و امیدوارم انتخاب شایسته ای باشم.
,
 
,
نیکخواه بهرامی در مورد شرایط تیم ملی بسکتبال بیان کرد: ۵۰ روزی است اردوی تیم ملی بسکتبال آغاز شده و بازی‌های تدارکاتی نیز در کشورهای ژاپن و اسپانیا نیز داشته ایم. چون در مسابقات جهانی و المپیک پیشین هم در تیم ملی حضور داشتم، شرایط برگزاری مسابقات در روزهای بدون کرونا راحت‌تر از الان است چرا که با این شرایط، برگزاری مسابقات تدارکاتی فشرده کار سختی به شمار می رود.
,
 
,
او افزود: در هر صورت تمرینات خوبی انجام داده ایم. گروه سختی داریم اما از حریفان استقبال می‌کنیم چون ۱۲ تیم برتر جهان در المپیک حضور دارند‌.
,
 
,
کاپیتان تیم‌ ملی در مورد نتایج ضعیف ایران در این دیدارهای تدارکاتی عنوان کرد: در دیدارهای تدارکاتی برنامه های مختلف مدنظر کادر فنی تیم‌ ملی بود و فارغ از نتیجه سعی کردیم تاکتیک های مختلف را پیاده کنیم که از دید ما خوب بود. با توجه به همگروهی با آمریکا نیاز داشتیم بازی های تدارکاتی بیشتری داشته باشیم. امیدوارم در مدت زمان کوتاه برای المپیک آماده شویم‌. برابر ژاپن اهداف زیادی داشتیم و به نتیجه فکر نمی کردیم و اولویتمان چیز دیگری بود. اسپانیا دیگر حریفان هم قهرمان جهان است و نمی توان امکانات ضعیف خودمان را با این تیم مقایسه کنیم.
,
 
,
نیکخواه بهرامی درباره نتایج بازیهای تدارکاتی افزود: باید از چنین بازی بزرگی استقبال کنیم تا نقاط ضعفمان مشخص شود. نقاط ضعف در این بازی ها است که توسط کادر فنی روشن می شوند. توقع برای برد مقابل اسپانیا یکی از قوی ترین تیم های دنیا دشوار است اما بازی برابر این تیم ها به ما کمک می کند.
,
 
,
او درباره دیدار برابر فرانسه، آمریکا و جمهوری چک در المپیک بیان کرد: جمهوری چک هفته گذشته سهمیه المپیک خود را قطعی و یونان را حذف کرد که نشان از آمادگی این تیم دارد. این تیم بازیکنان شناخته شده ای دارد که اکثریت در لیگ بسکتبال NBA بازی می کنند. درباره آمریکا نمی‌توان صحبت کرد و بازیکنان حرفه ای این تیم بسیار قوی در این رقابت ها هستند و باتمام قوا شرکت می کنند. فرانسه هم جزو قطب های بسکتبال دنیا است و بازیکنان سرآمدی دارد. از بازی برابر این تیم ها با وجود دشواری استقبال می کنیم.
,
 
,
او در پایان گفت: از مردم می خواهم ما را دعا کنند و انرژی مثبت خود را به سوی ما روانه کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه