اخبار داغ

از هر لحاظ برای بچه‌ها سنگ تمام گذاشتیم؛

دادگر: نمی‌خواهیم در المپیک سطح توقعات را بالا ببریم/ با یک درجه تنزل، سرپرست شدم!

دادگر: نمی‌خواهیم در المپیک سطح توقعات را بالا ببریم/ با یک درجه تنزل، سرپرست شدم!
سرپرست فدراسیون تیراندازی گفت: نمی‌توانیم در مورد نتایج المپیک اظهار نظر کنیم، چرا که نمی‌خواهیم سطح توقعات را بالا ببریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی دادگر درباره بازدید وزیر ورزش از اردوی تیراندازی، عنوان کرد: تیراندازی جزو فدراسیون‌هایی است که بیشترین سهمیه را کسب کرده، با توجه به بازدیدهای دوره‌ای که وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک دارند، دوشنبه نوبت فدراسیون ما بود تا با تیراندازان اعزامی دیدار کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سرپرست فدراسیون تیراندازی درباره وضعیت ورزشکاران اعزامی به المپیک، یادآور شد: با توجه به اینکه در یک و نیم ۲ سال گذشته درگیر کرونا بودیم و ویزایی از کشورهای اروپایی صادر نمی‌شد، ما به صورت آنلاین اردوها و تمرینات را مستمر و منظم برگزار کردیم اما به فشنگ مورد نیاز دسترسی نداشتیم.
,
 
,
دادگر افزود: در ۳ ماه گذشته با اعزام ورزشکاران به مجارستان و کرواسی اردوهای خوبی داشتیم، به مهمات و فشنگ خوب دسترسی پیدا و هم در ۲ رویداد بسیار بزرگ (جام جهانی و قهرمانی اروپا) شرکت کردیم که بچه‌ها محک خوردند. الان رنکینگ اول تپانچه و رنک ۱۲ تفنگ برای ماست. اوضاع خوب است و امیدواریم نتایجی که اخیرا کسب شده در توکیو هم تکرار شود.
,
 
,
سرپرست فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما از کسب مدال در المپیک چیست خاطرنشان کرد: ما در رابطه با نتیجه اظهارنظر نمی‌کنیم چرا که نمی‌خواهیم سطح توقعات را بالا ببریم دوم اینکه اظهارنظر در تیراندازی سخت است چون فراز و نشیب زیادی دارد. نتایجی که فروغی در مسابقات اخیر کسب کرده (۲ مدال طلای جهان) و کرم زاده که به عنوان نفر اول راهی فینال شده، کار بزرگی است. اگر این نتایج در المپیک تکرار شود قطعا مسرت بخش خواهد بود.
,
 
,
دادگر در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید در پاسخ آیا برنامه‌ای دارید تا در این روزها فشار روانی کمتری روی جواد فروغی باشد، تصریح کرد: من اعتقاد ندارم که فشار زیادی روی این ورزشکار است. فروغی ورزشکاری خود ساخته و با روحیه بالا است که ذهن خود را مدیریت می‌کند. ما از هر لحاظ برای بچه‌ها سنگ تمام گذاشتیم؛ آنها روانشناس، ماساژور و دکتر تغذیه در اختیار دارند. فکر نمی‌کنم فروغی نگرانی از بابت حواشی داشته باشد.
,
 
,
سرپرست فدراسیون تیراندازی درباره حکم سرپرستی‌اش که از روز دوشنبه ابلاغ شده، گفت: با یک پله تنزل سرپرست فدراسیون تیراندازی شدم، البته بعد از ۴ سال خدمت این امر طبیعی بود. وزیر ورزش اعتماد و مرا به عنوان سرپرست معرفی کرد. امیدوارم وظایفم را به خوبی انجام دهم.
,
 
,
وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور شما به عنوان سرپرست منع قانونی ندارد گفت: خیر منع قانونی ندارد و دوره سرپرستی نیز بین ۳ تا ۶ ماه است.
,
 
,
دادگر در خصوص تفاهم‌نامه با مجارستان برای برگزاری اردو در این کشور گفت: در گذشته برای اردوها و دسترسی به مهمات به آلمان می رفتیم اما سختگیری‌های این کشور باعث شد تا از مسیر مجارستان اقدام کنیم. مجارستان مربیان خوب دنیا مانند لازلو و چاگا را دارد و به مهمات هم دسترسی داریم و کشور ارزانی نیز هست به همین دلیل از این لحاظ کشور خوبی است.
,
 
,
سرپرست فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که آیا در فاصله کوتاهی که تا المپیک باقی مانده، مهمات به اندازه کافی تهیه شده است، عنوان کرد: در حد تمرینات، فشنگ تامین شده و دغدغه‌ای در مورد مهمات نداریم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه