اخبار داغ

والیبال ساحلی قهرمانی جوانان آسیا| تیم "الف" ایران با شکست قطر، جهانی شد

والیبال ساحلی قهرمانی جوانان آسیا| تیم "الف" ایران با شکست قطر، جهانی شد
تیم والیبال ساحلی الف ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی زیر 21 سال مردان آسیا قطر را شکست داد و به عنوان صدرنشین گروه C به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و سهمیه جهانی گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 21 سال آسیا امروز (چهارشنبه) به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تیم والیبال ساحلی الف ایران (ابوالحسن خاکی‌زاده – سینا شوکتی) در دومین مسابقه خود به مصاف قطر رفت و این تیم را دو بر صفر شکست داد.

,

ملی‌پوشان ساحلی کشورمان در این دیدار با امتیازهای 22 بر 20 و 21 بر 17 حریف خود را شکست دادند تا به عنوان صدرنشین گروه C به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

,

خاکی‌زاده و شوکتی در نخستین مسابقه خود نیز موفق به شکست دو بر صفر قزاقستان دو شده بودند.

,

, ,

در پایان مرحله مقدماتی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 21 سال آسیا، هشت تیم ایران الف، تایلند یک، تایلند سه، اندونزی، فیلیپین یک، استرالیا دو، قطر و تایلند دو به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

,

با توجه به اینکه کشور تایلند میزبان رقابت‌های جهانی زیر 21 است، پنج تیم دیگر سهمیه مسابقات جهانی دریافت کردند. بدین ترتیب تیم والیبال ساحلی الف ایران (ابوالحسن خاکی‌زاده – سینا شوکتی) که در گروه خود صدرنشین شد، به جدول اصلی مسابقات جهانی راه یافت.

,

تیم الف ایران ساعت 15 به وقت تایلند و 12 و 30 دقیقه به وقت تهران به مصاف استرالیا دو می‌رود. البته سینا شوکتی بعد از مسابقه با قطر از ناحیه کمر دچار مشکل شد و درحال حاضر نیز تحت نظر پزشک مسابقات است.

,

کامران ذوقی به عنوان سرپرست و آرش رامسری به عنوان سرمربی، تیم‌های زیر 21 سال ایران را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه