اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی میامی مطرح کرد؛

اعطای ۲.۵ میلیارد تومان وام اشتغالزایی به مددجویان میامی/ پرداخت کمک معیشتی به ۱۴۴مددجو در میامی

اعطای ۲.۵ میلیارد تومان وام اشتغالزایی به مددجویان میامی/ پرداخت کمک معیشتی به ۱۴۴مددجو در میامی
سید عیسی جلالی گفت: ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش این نهاد در سال ۱۳۹۹ پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سید عیسی جلالی رئیس اداره بهزیستی میامی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بهزیستی با اشاره به اینکه در سال گذشته در بحث اشتغال تعداد ۷۸ نفر از توانخواهان به منظور دریافت تسهیلات اشتغال به بانک های عامل معرفی شدند، گفت:  ۶۵ نفر به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان موفق به دریافت تسهیلات شدند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با بیان اینکه در حوزه توانبخشی شهرستان تعداد ۷۷۰ پرونده و در حوزه اجتماعی تعداد ۱۵۳ پرونده مددجویی تحت حمایت بهزیستی شهرستان است، افزود:  یک مرکز مثبت زندگی و یک مرکز ترک و سوء مصرف مواد مخدر و یک مرکز بازتوانی و بهبود اختلال مواد به کلیه آحاد جامعه و جامعه هدف ارائه خدمت می نماید.

,

جلالی تعداد مستمری بگیران در حوزه توانبخشی را ۵۰۰ نفر و در حوزه اجتماعی ۱۳۶نفر اعلام کرد و افزود: خدمات ارائه شده به آحاد جامعه و جامعه هدف توسط بهزیستی شهرستان را می توان به ارائه خدمات مشاوره به ۱۳۴ نفر، بازدید طرح اشتغال توسط مددکار و کارشناس اشتغال شهرستان به ۳۵ نفر، اجرای طرح غربالگری شنوایی به  ۱۳۷ نفر، اجرای طرح تنبلی چشم به ۷۷۰ نفر، تحویل وسایل کمک توانبخشی به ۲۲۹ نفر، ارائه خدمات توانپزشکی شامل گفتار درمانی، کار درمانی، فیزیوتراپی به ۱۶۰ نفر، خدمات مناسب سازی محیط زندگی و وسایل نقلیه به ۵۸ نفر، پرداخت هزینه های تعمیر و ساخت ارتز  و پروتز به ۱۵ نفر، ارائه یاری برگ به ۳۵ مورد، پرداخت هزینه های درمانی ۸۱ نفر، پرداخت هزینه های تحصیلی دانش آموزان و ایاب و ذهاب به ۲۲۲ نفر، پرداخت هزینه های بیمه معلولین به ۸۵ مورد اشاره کرد.

,

رئیس اداره بهزیستی میامی با اشاره به اینکه در دوره پر خطر کرونا  ارائه خدمات و پیگیری مشکلات مددجویان به  صورت تلفنی و غیرحضوری جهت سلامتی مددجویان انجام شد، اظهار کرد: به ۱۴۴ نفر از مددجویانی از بیماری کرونا آسیب دیده بودند کمک هزینه معیشتی پرداخت شد.

,

وی کمک به مددجویان و ارائه خدمات به آنها را سرلوحه کاری در بهزیستی دانست و گفت: امید است در سال مانع زدایی ها با تلاش همکاران بتوانیم موانع زندگی و اشتغال مددجویان را برداشته و آرامش و آسایش را برایشان به ارمغان آوریم.

,

جلالی افزود: با افزایش انگیزه و دانش به مددجویان می توانیم آنها را به زندگی عادی برگردانده تا در چرخه تولید در کنار سایر افراد به افزایش تولید کشور کمک کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه