اخبار داغ

۳ نکته درخصوص کشف مزرعه‌ای با ۷ هزار ماینر

۳ نکته درخصوص کشف مزرعه‌ای با ۷ هزار ماینر
به دنبال انتشار اخباری در خصوص "کشف بزرگترین مزرعه غیرمجاز استخراج رمز ارز" و آمار و ارقام غیرواقعی از میزان مصرف این مرکز، روابط عمومی شرکت توانیر مواردی را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در این توضیح آمده است: با توجه به اخبار منتشر شده در خصوص کشف بزرگترین مزرعه غیرمجاز استخراج رمز ارز و میزان مصرف برق آن موارد ذیل در راستای شفاف سازی و جلوگیری از بروز شایعات اعلام می‌شود. از این رو از همه اصحاب محترم رسانه انتظار می‌رود به‌دلیل جلوگیری از ایجاد ابهام در نقل اخبار، دقت لازم بعمل آورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بررسی‌های کارشناسی نشانگر آن است که توان برق مصرفی مرکز کشف شده که ۷ هزار ماینر را در خود جای داده بود، معادل مصرف برق حدود ۸۰ هزار خانوار با مصرف متعارف است.

,

خوشبختانه هماهنگی‌های لازم و بسیار خوبی میان صنعت برق، قوه قضاییه، نیروی انتظامی و سایر نهادهای مرتبط در این خصوص وجود دارد که آمار ۲۰۰ هزار دستگاه کشف شده نیز نتیجه همین همکاری‌هاست.

,

برخلاف آنچه در خبرها بیان می‌شود، شناسایی مراکزی که به استخراج غیرمجاز رمز ارز مشغول هستند چون از روش‌های غیرمتعارف و غیرمعمول برای تامین برق دستگاه‌های خود استفاده می‌کنند، راحت نیست و باید از روش‌های پیچیده‌ و فنی برای شناسایی آنها استفاده کرد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه