اخبار داغ

پرچمداری کاروان ایران افتخار بزرگی است

رستمیان: با تعویض سلاح به رکوردهایم برگشتم/ همه رقیبان‌مان در المپیک در جام جهانی کرواسی بودند

رستمیان: با تعویض سلاح به رکوردهایم برگشتم/ همه رقیبان‌مان در المپیک در جام جهانی کرواسی بودند
پرچمدار زن کاروان ایران در المپیک گفت: امیدوارم همانطور که تعداد زنان در این دوره از المپیک بیش‌تر شده، اتفاقات خوبی برای کاروان ایران رخ دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فدراسیون تیراندازی، هانیه رستمیان تیرانداز تیم ملی در حاشیه بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم ملی تیراندازی اظهار داشت: تاکنون تمرینات خوبی داشتیم و دو اردو برون مرزی و مسابقات اروپایی را پشت سر گذاشتیم. هم‌چنین در مسابقات جام جهانی کرواسی که آخرین مسابقه ما قبل از المپیک بود نیز شرکت کردیم. رکوردهای خوبی هم در تفنگ و هم در تپانچه ثبت شد. تمرینات خوبی هم در آن‌جا انجام شد و هر دو تیم به آمادگی رسیدیم و امیدوارم بتوانیم همین عملکرد را در المپیک اجرا کنیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او درباره حل مشکل سلاحش گفت: من مشکل سلاح داشتم که  فدراسیون آن را حل کرد. ما خیلی سخت می‌توانیم سلاح را تعویض کنیم ولی توسط فدراسیون خیلی زود این تعویض انجام شد و من به تمرین و رکوردهایم برگشتم و توانستم رکورد خودم را بزنم.

,

وی درباره ارزیابی‌اش از بازی‌های المپیک توکیو گفت: المپیک رقابت سختی است. همه تیراندازان برتر که سابقه مدال جهانی و المپیک را دارند، حضور دارند. البته ما با همه آن‌ها رقابت کرده‌ایم و در مسابقات اخیر هم نتیجه خوبی گرفتیم. پس می‌توانیم در المپیک هم اگر خدا بخواهد، همین نتایج را دوباره کسب کنیم و امیدواریم آن روز عملکرد خوبی داشته باشیم.

,

رستمیان درباره وضعیت رقیبان‌شان گفت: همه رقیبان‌مان در مسابقات جام جهانی کرواسی بودند. فرقی نمی‌کند المپیک هم مثل مسابقات دیگر است. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را اجرا کنیم.

,

او درباره این که از رکوردهایش راضی بوده است؟ گفت: خداراشکر خوب بود. خیلی از مسابقات لغو شده بود و ما بعد از مدت‌ها مسابقه دادیم و نتایج قابل قبولی گرفتیم که مربیان راضی بودند. به یک آمادگی خوبی رسیدیم و امیدوارم در المپیک هم نتایج خوبی کسب شود.

,

این تیرانداز المپیکی ایران درباره انتخابش به عنوان پرچمدار گفت: خیلی خوشحالم و افتخار بزرگی است که‌ به‌ عنوان‌ پرچمدار زن کاروان ایران انتخاب شدم. امیدوارم همانطور که در این دوره تعداد زنان بیش‌تر شده در المپیک همگی عملکرد خوبی داشته باشیم و همه موفق باشند و اتفاقات خوبی برای همه رخ دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه