اخبار داغ

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت خبرداد

رشد ۲۱ درصدی صدور پروانه‌های بهره‌برداری صنعتی در سراسر کشور

رشد ۲۱ درصدی صدور پروانه‌های بهره‌برداری صنعتی در سراسر کشور
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از رشد 21 درصدی صدور پروانه‌های بهره‌برداری صنعتی در سراسر کشور خبرداد و گفت: تولید واحدهای صنعتی در سراسر کشور روند افزایشی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; مهدی صادقی‌نیارکی امروز در حاشیه افتتاح شهرک صنعتی شهید شهریاری زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به رشد تولیدات صنعتی در سطح کشور اظهار کرد: 28 رشته در حوزه صنعت فعالیت دارند و میزان تولیدات این واحدها به صورت ماهانه رصد می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه از این تعداد 23 رشته صنعتی نسبت به دو ماهه امسال با افزایش تولید مواجه بودند تصریح کرد: این موضوع نشان دهنده وضعیت رو به رشد تولید واحدهای صنعتی است.

,

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت به تعداد پروانه‌های بهره‌برداری صادر شده در سراسر کشور اشاره و عنوان کرد: در صدور پروانه‌های بهره‌برداری با رشد 21 درصدی مواجه هستیم و اشتغال پروانه‌های صادر شده نیز رشد 15 درصدی را نشان می‌دهد.

,

وی خاطر نشان کرد: جواز تاسیسی که دو ماهه امسال صادر شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته 27 درصد رشد داشته است.

,

صادقی نیارکی با تاکید براینکه مسیر کشور به سمت توسعه صنعتی فراهم شده است خاطر نشان کرد: در سراسر کشور شاهد احداث طرح‌های جدید هستیم و همچنین واحدهای موجود با ظرفیت تمام فعالیت می‌کنند.

,

وی با اشاره به اینکه امروز نیز شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی واحدهای مختلف صنعتی در استان بودیم که این اقدامات نوید بخش رشد تولید و صادرات غیرنفتی کشور در سال‌های آتی است ادامه داد: یکی از مباحث مهمی که امروزه مطرح می‌شود توجه به تولید داخل است و بسیاری از طرح‌هایی که امروز در استان زنجان بازدید کردیم توجه به تولید داخل و خود اکتفایی احداث شده و فعالیت می‌کنند.

,

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در پایان خاطر نشان کرد: باید همه ما از صنعت‌گران و فعالین اقتصادی حمایت کنیم تا همه سرمایه‌های کشور به سمت تولید هدایت شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه