اخبار داغ

مسئول بسیج رسانه کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان مطرح کرد؛

عضویت ۱۵ هزار خبرنگار و فعال رسانه‌ای در بسیج رسانه/ خبرنگاران اخبار وحدت شکن را منتشر نکنند

عضویت ۱۵ هزار خبرنگار و فعال رسانه‌ای در بسیج رسانه/ خبرنگاران اخبار وحدت شکن را منتشر نکنند
مسعود بصیری با بیان اینکه بسیج رسانه حدود ۱۵ هزار عضو در سراسر کشور دارد، گفت: مهمترین ضعف در این حوزه ارتباط نامناسب خبرنگاران و حوزه دین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، مسعود بصیری، مسئول بسیج رسانه کشور در آغاز سفری یک روزه به استان سمنان به دیدار آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان رفت که در این دیدار به ارائه گزارش از اقدامات و مشکلات موجود در حوزه رسانه پرداخت و نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز مطالبی را برای افزایش مطلوبیت رسانه در کشور بیان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

خبرنگاران نباید اخبار وحدت شکن را منتشر کنند

, خبرنگاران نباید اخبار وحدت شکن را منتشر کنند, خبرنگاران نباید اخبار وحدت شکن را منتشر کنند,

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئول بسیج رسانه کشور و تلاش های مسئول بسیج رسانه در استان سمنان با اشاره به جایگاه والای بسیج، گفت: بسیج نهادی مقدس، پاک و خوش نام است و حضورش در هر جایگاهی قداست و پاکی را به آنجا منتقل خواهد کرد.

,

شاهچراغی در خصوص عملکرد بسیج رسانه، عنوان کرد: بسیج رسانه هم از آن نوع بسیج های خوب و پاک در کشور است و هدف آن خدمت به نظام و جمهوری اسلامی ایران است.

,

نماینده ولی فقیه استان سمنان با اشاره به شناسنامه بسیج که عاشورا و غدیر است، تصریح کرد: شناسنامه بسیج رسانه غدیری بودن ومهدوی بودن است و ما برای این مسائل باید اهتمام بیشتری داشته باشیم وقتی مطلبی را نقد می کند باید با اهداف عاشورا همراه باشد.

,

, ,

وی در خصوص کذب بودن برخی اخبار نیز تشریح کرد: هر خبری که نوشته می شود احتمال دارد کذب هم باشد پس در نوشتن خبر نباید عجله ای صورت بگیرد و باید دقیق تحقیق و بررسی شود.

,

شاهچراغی با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه نباید اخبار وحدت شکن را منتشر کنند، افزود: خبرهایی که باعث از بین رفتن وحدت در کشور و استان می شود را نباید کار کرد اما خبرهایی که به پیشرفت استان و کشور کمک می کند و به نغع مردم است، باید کار شود.

,

نماینده ولی فقیه استان سمنان با اشاره به راستگویی در خبر نوشتن بیان کرد: خبرنگاران باید برنامه هایشان بر اساس امانت داری و صداقت باشد و بر اساس صداقت کار کنند.

,

عضویت ۱۵ هزار خبرنگار و فعال رسانه‌ای در بسیج رسانه کشور

, عضویت ۱۵ هزار خبرنگار و فعال رسانه‌ای در بسیج رسانه کشور, عضویت ۱۵ هزار خبرنگار و فعال رسانه‌ای در بسیج رسانه کشور,

بصیری با اشاره به ساختار سازمانی بسیج رسانه، گفت: بسیج رسانه در تمام استان های کشور نمایندگی داشته و دارای حدود 15 هزار عضو است که با یک شبکه سازی قوی تولیدات این مجموعه در ساعات اولیه انتشار تا حدود 9 میلیون بازدید دارد.

,

مسئول بسیج رسانه کشور با بیان اینکه یکی از مشکلات مهم درحوزه رسانه نداشتن ارتباط مطلوب خبرنگاران با حوزه دین است خاطر نشان کرد: متاسفانه با تمام تلاش های صورت گرفته خبرنگاران با حوزه دین ارتباط خوبی ندارند و به بعد شرعی انتشار مطالب توجه جدی نداشته اند.

,

بصیری تاکید کرد: باید تلاش شود بین خبرنگاران و موضوعات دینی و اخلاقی ارتباطی عمیق برقرار شود  و همه ی اصحاب رسانه به این موضوعات باید توجه ویژه داشته باشند.

,

 

,

, ,

وی با اشاره به انتشار برخی اخبار کذب تصریح کرد: گاهی برخی خبرنگاران و مجموعه های رسانه ای بدون اطلاع اخباری را منتشر می کنند و پس از اعلام کذب بودن خبر تکذیبیه آن را منتشر می کنند و بعد قانونی ماجرا رفع می شود اما آیا بعد شرعی آن که مربوط به آبروی هر فرد است رفع می شود؟

,

بصیری ضمن تشکر از توجه ویژه امام جمعه سمنان به رسانه تاکید کرد: از محضر نماینده ولی فقیه درخواست داریم که به صورت مستمر و در زمان های مختلف برای خبرنگاران و اعضای بسیج رسانه در استان مجموعه درس های اخلاقی را در نظر بگیرند تا بعد شرعی و اخلاقی رسانه که بار سنگینی را در روز محشر بر دوش آنان خواهد گذاشت نیز مورد توجه قرار بگیرد.

,

انتهای پیام/ع م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه