اخبار داغ

دوستانم که دوست ندارند در اینستاگرام فعال باشند، پاداش‌ها را می‌دهند؛

مجیدی: می‌توانستیم در ۹۰ دقیقه پیروزی دربی شویم/ به سرمربی‌گری استقلال افتخار می‌کنم

مجیدی: می‌توانستیم در ۹۰ دقیقه پیروزی دربی شویم/ به سرمربی‌گری استقلال افتخار می‌کنم
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: عاشقان استقلال که دوست ندارند در اینستاگرام باشد پاداش بازیکنان را می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  فرهاد مجیدی پس از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: این برد را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم. به تیم پرسپولیس و بازیکنان‌شان خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم توانسته باشیم با این پیروزی دل هواداران را شاد کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در پاسخ به سؤالی در مورد قضاوت علیرضا فغانی در دربی ۹۶ و اظهارات اخیر یحیی گل‌محمدی درباره مشکلات مالی سرخپوشان گفت: به نظر من داوری هیچ مشکلی نداشت و داور خیلی خوب سوت زد. باشگاه پرسپولیس به من هیچ ربطی ندارد، ولی اگر لازم باشد در چند روز آینده به طور مفصل در مورد باشگاه استقلال و مشکلاتش صحبت خواهم کرد.
,
 
,
مجیدی در مورد اینکه چرا هیچ تعویضی در جریان بازی انجام نداد، تصریح کرد: اصلاً استراتژی ما و هدف‌مان این بود که بازی را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم. موقعیت هم داشتیم، ولی در سیستمی که انتخاب کردیم بازیکنان به نحوی شایسته وظایف خود را انجام دادند و نیازی به تعویض ندیدم. ضربات پنالتی هم شرایط روحی و روانی خاص خودش را می‌خواهد و ما سعی کردیم بازیکنانی را که شرایط روحی بهتری داشتند، برای پنالتی انتخاب کنیم.
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره کیفیت بد بازی در نیمه اول گفت:‌ بازی پرسپولیس و استقلال همیشه حساس است و باید بدانید که در بازی حساس موقعیت کم پیش می‌آید و هر تیمی از فرصت‌ها استفاده کند برنده خواهد شد. در بازی قبلی پرسپولیس یک بازی موقعیت نصف و نیمه داشت و توانست ببرد و گلر ما فقط یک بار زمین خورد.
,
 
,
مجیدی ادامه داد: من می‌خواهم با تمام وجود از بازیکنانم تشکر کنم. آنها غیرت، شرافت و مردانگی را برای من تعریف کردند و واقعاً افتخار می‌کنم مربی تیمی به نام استقلال هستم و بازیکنان باشرف ما بدون هیچ دریافتی اینگونه بازی می‌کنند. هواداران قدر این بازیکنان را بدانند. من می‌گویم اگر این تیم حفظ شود و مشکلات اسفناک مدیریتی از بین برود این تیم می‌تواند در آسیا حرف برای گفتن داشته باشد.
,
 
,
«آیا صحت دارد که ۵۰ میلیون پاداش به بازیکنان وعده داده بودید؟ این میزان پاداش از چه طریقی به بازیکنان پرداخت می‌شود؟»، وی در واکنش به طرح این سؤالات گفت: صد درصد این پاداش را می‌دهم. من اینجا اعلام می‌کنم در هفت بازی قبلی که شش بازی را بردیم و یک بازی را مساوی کردیم، دوستان بسیار خوبی داشتم که به من برای پرداخت پاداش کمک کردند. آنها عاشق استقلال هستند و دوست ندارند در اینستاگرام باشند و سر تمرین بیایند. مطمئن باشید برای بازی این پاداش را بعدی ۲ برابر می‌کنم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه