اخبار داغ

گزارشی از وضعیت فرودگاه نیمه تمام سمنان؛

پروژه‌ای خسته‌ از بی‌تدبیری‌ها/ فرودگاه سمنان در پیچ و خم تناقض‌گویی مدیران بلاتکلیف است

پروژه‌ای خسته‌ از بی‌تدبیری‌ها/ فرودگاه سمنان در پیچ و خم تناقض‌گویی مدیران بلاتکلیف است
با توجه به تاریخی شدن پروژه های عمرانی استان سمنان، باز هم پروژه هایی دیده می شود که با وجود گذشت چند سال از آغاز کلنگ زنی و یا افتتاح نمایشی آنها کماکان به نتیجه مطلوب نرسیده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، با توجه به تاریخی شدن پروژه های عمرانی استان سمنان و مرکز پروژه های نیمه تمام کشور که به گفته برخی مسئولین به موزه تبدیل شده است تصمیم گرفتیم وضعیت چند پروژه را بررسی کرده و از مسئولین پیگیری کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

در بحث عمرانی نیز پیشرفت های خوبی صورت گرفته است

, در بحث عمرانی نیز پیشرفت های خوبی صورت گرفته است, در بحث عمرانی نیز پیشرفت های خوبی صورت گرفته است,

در همین خصوص؛ حسین شجاعی مدیر فرودگاه سمنان در خصوص آخرین وضعیت فرودگاه سمنان بیان کرد: در بحث عمرانی نیز پیشرفت های خوبی صورت گرفته است و در آینده نزدیک خبر های خوشی را خواهیم داشت.

,

وی در ادامه افزود: با توجه به شرایط ویژه کرونایی در حال حاضر هیچ پروازی در استان انجام نمی شود.

,

شجاعی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در خصوص مرزهوایی عنوان کرد: با تلاش های صورت گرفته از سوی نماینده مجلس هماهنگی هایی برای اخذ مجوز مرز هوایی صورت گرفته است که بعد از تکمیل کامل فرودگاه این اتفاق صورت می گیرد.

,

مدیر فرودگاه سمنان با بیان اینکه فرودگاه سمنان کاملا آماده پرواز است، تصریح کرد: در حال حاضر آماده هر نوع پروازی در استان هستیم ولی به دلیل شرایط کرونایی فقط پرواز های آموزشی در فرودگاه سمنان صورت می گیرد.

,

2 ساختمان هواشناسی در سمنان و شاهرود در حال تکمیل است

, 2 ساختمان هواشناسی در سمنان و شاهرود در حال تکمیل است, 2 ساختمان هواشناسی در سمنان و شاهرود در حال تکمیل است,

ایرج مصطفوی مدیرکل هواشناسی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به آخرین وضعیت ساختمان هواشناسی در سطح استان اظهار کرد: در استان سمنان دو پروژه ساخت ساختمان هواشناسی در فرودگاه سمنان و شاهرود را در دستور کار عمرانی داریم .

,

مصطفوی با بیان اینکه ساختمان هواشناسی شاهرود به اتمام رسیده است، خاطر نشان کرد: ساختمان شاهرود با صحبت های صورت گرفته در حال تکمیل تجهیزات اداری است.

,

مدیرکل هواشناسی استان سمنان با اشاره به پیشرفت 97 درصدی ساختمان هواشناسی فرودگاه سمنان، تصریح کرد: این پروژه به دلیل کسری اعتبارات دچار مشکل شده است که با هماهنگ های صورت گرفته از سوی فرمانداری بعد از تامین اعتبارات لازم این پروژه نیز به بهره برداری می رسد.

,

وی در خصوص میزان اعتبار مورد نیاز این دو ساختمان هواشناسی عنوان کرد: برای پروژه هواشناسی سمنان در بحث تکمیل ساختمان 400 میلیون تومان و 300 میلیون تومان برای تجهیز ساختمان و در پروژه شاهرود 300میلیون تومان برای مطالبات پیمانکار و همچنین 300 میلیون تومان برای تجهیزات اداری درخواست داده شده است.

,

ایکاش از چهار سال گذشته این پیگیری  ها صورت می گرفت

, ایکاش از چهار سال گذشته این پیگیری  ها صورت می گرفت, ایکاش از چهار سال گذشته این پیگیری  ها صورت می گرفت,

نادر فخری فرماندار شهرستان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص پروژه های نیمه تمام استان سمنان گفت: اگر ما بخواهیم رضایت مندی مردم را داشته باشیم باید به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی کنیم که یکی از عمده مشکلات مردمی پروژه های رها شده در سمنان است.

,

فخری با اشاره به پروژه انتقال آب از دریا خزر و آبرسانی از سد فینسک عنوان کرد: به صورت کلی طرح انتقال آب باید در سطح کلان از طریق نمایندگان پیگیری شود اما در بحث مطالبه گری ما مسئولیم که این موارد را پیگیری کرده و از مسئولین مربوطه مطالبه کنیم.

,

فرماندار سمنان در خصوص پیگیری های دستگاه های مختلف برای به اتمام رساندن پروژه های نیمه تمام در استان گفت: با اعتباراتی که در نظر گرفته شده است پروژه های نیمه کاره استان به پایان خواهد رسید ولی ایکاش این پیگیری ها در چهار سال گذشته اتفاق می افتاد.

,

وی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در خصوص جاده فیروزکوه تصریح کرد: با توجه به مشکلات این جاده که باعث نارضایتی شدید مردم شده است و در دستور کار ما قرار دارد با پیگیری های مختلف بیش از 19 میلیار تومان اعتبار تخصیص داده شده است که این پروژه تکمیل شود.

,

ضعف مدیران اجرایی در پیگیری پروژه های نیمه تمام

, ضعف مدیران اجرایی در پیگیری پروژه های نیمه تمام, ضعف مدیران اجرایی در پیگیری پروژه های نیمه تمام,

فخری با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه ها در سمنان ضعیف است افزود: بخشی از پیشرفت خوب مربوط به اعتبارات است اما بخشی از این موارد مربوط به پیگیر های مربوط به مدیران دستگاه های مختلف است که در این بخش ضعیف عمل می کنند.

,

فرماندار سمنان با اشاره به پروژه فرودگاه سمنان تشریح کرد: متاسفانه طی سالیان گذشته پروژه فرودگاه سمنان با کندی پیش رفت در صورتی که در استان فرودگاه های را داریم که با پیشرفت خیلی خوبی روبرو هستند.

,

وی با بیان اینکه از پیشرفت فیزیکی فرودگاه سمنان به هیچ وجه رضایت ندارم، عنوان کرد: ما در فرودگاه سمنان ضعف مدیریت داریم ولی نمی توانیم در باب مدیریتی آن سازمان تصمیم گیرنده باشیم اما نارضایتی خود را در باب مدیریت فرودگاه اعلام می کنیم.

,

فخری در خصوص شخصیت حقوقی هر مدیر در بحث مدیریتی خود اظهار کرد: ما کاری با شخصیت های حقیقی فرد نداریم ولی مدیران یک شخصیت حقوقی نیز دارند که در این خصوص باید به تکلیف خود بپردازندو

,

وی با اشاره به تکمیل ساختمان هواشناسی فرودگاه سمنان، گفت:  با تخصیص 100درصدی و پرداخت 250 میلیون تومان مازاد از مبلغ در واستی مدیر کل هواشناسی، اما باز شاهد تکمیل نشدن این پروژه هستیم که نشان از ضعف مدیریتی دارد.

,

فرماندار سمنان با عنوان اینکه مدیران باید به قول های که به مردم می دهند، پایبند باشند، بیان کرد: وقتی مدیری در رسانه ها اعلام می کند که پروژه با این مبلغ به اتمام می رسد باید به قول های خود صادق باشد.

,

وی در خصوص تخصیص 2 میلیارد تومانی به شهرداری سمنان برای کمک به تکمیل محل سوخت رسانی فرودگاه سمنان، عنوان کرد: این مبلغ 2سال گذشته از سوی استانداری سمنان به شهرداری تخصیص داده شده بود ولی هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

,

فخری با بیان اینکه ما بارها از مدیر فرودگاه سمنان درخواست کرده ایم که خواسته های خود را برای تکمیل فرودگاه سمنان از ما بخواهید، گفت: متاسفانه مدیریت فرودگاه هیچ پیگیری را در خصوص تکمیل فرودگاه به نحوه درست انجام نمی دهد و از ما در بحث تکمیل فرودگاه کمک نمی خواهد که همین امر باعث ضعف در پیشرفت فیزیکی فرودگاه شده است.

,

وی شرط تکمیل شدن پروژه فرودگاه را پیگیری جدی مدیریت فرودگاه دانست وگفت: برای پیشرفت نیاز است خود مدیریت مجموعه پیگیری جدی داشته باشد اما بنده در این مدت پیگیری مناسبی را از سوی مدیر فرودگاه ندیده ام.

,

فرماندار سمنان در خصوص مرز هوایی استان سمنان تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته توسط فرمانداری و پیگیری های نماینده مجلس در دست اقدام است که مرز هوایی برای سمنان گرفته شود.

,

مدیرانی که نگاه محافظه کارانه دارند طول عمر مدیریتی بیشتری دارند

, مدیرانی که نگاه محافظه کارانه دارند طول عمر مدیریتی بیشتری دارند, مدیرانی که نگاه محافظه کارانه دارند طول عمر مدیریتی بیشتری دارند,

فخری با اشاره به لزوم پیگیری جدی مدیران در استان، بیان کرد: ما برای مدیریت نیاز ی به گفتار درمانی نداریم و نیاز است که انقلابی و جهادی عمل کنیم.

,

فرماندار سمنان در خصوص ایجاد کار کردن مدیران در دستگاه های دولتی تصریح کرد: مدیر نباید با نگاه کارمندی منتظر کار باشد، مدیر باید جهادی و انقلابی کارآفرینی کند و دنبال پیشرفت شهر و کشورش باشد.

,

وی با اشاره به اینکه طول عمر مدیریتی مدیرانی که نگاه محافظه کارانه دارند بیشتر است، تشریح کرد: متاسفانه در مدیریت های کلان هستند مدیرانی را در استان ها منصوب می کنند که مطالبه ای نداشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه