اخبار داغ

کارشناس هواشناسی:

بارش‌های پراکنده در استان یزد تا دوشنبه ادامه دارد

بارش‌های پراکنده در استان یزد تا دوشنبه ادامه دارد
شیرغلامی گفت: پیش‌بینی می‌شود از روز دوشنبه تا پایان هفته جاری، جوی نسبتا آرام‌تر همراه با افزایش دما را در استان داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمدرضا شیرغلامی کارشناس هواشناسی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: طی دو روز گذشته شاهد بارش‌های پراکنده در سطح استان بودیم، پیش‌بینی می‌شود همین شرایط تا اوایل روز دوشنبه همچنان در استان یزد ادامه داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: انتظار می‌رود بارش‌ها در ارتفاعات شهرستان‌های تفت و مهریز و مناطق جنوبی استان یعنی شهرستان خاتم از شدت بیشتری برخوردار باشد؛ پیش‌بینی می‌شود بارش‌ها در این مناطق بصورت رگبار باران گاهی توأم با رعد و برق باشد.

,

کارشناس هواشناسی استان یزد اظهار داشت: همچنین طی همین مدت وزش باد نسبتا شدید و گاهی تندبادهای لحظه‌ای همراه با گرد و خاک هم دور از انتظار نخواهد بود.

,

شیرغلامی خاطرنشان کرد: از لحاظ دمایی پیش‌بینی می‌شود از روز دوشنبه تا پایان هفته جاری، جوی نسبتا آرام‌تر همراه با افزایش دما را در استان داشته باشیم.

,

وی عنوان کرد: در حالی که در گرمترین ساعات امروز دمای شهر یزد به 38 درجه رسیده بود، پیش‌بینی می‌شود طی دو روز آینده این دما به ترتیب به 39 و 40 درجه برسد و برای روزهای پایانی هفته تا 42 درجه هم پیش‌بینی می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه