اخبار داغ

برگزاری مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو/ تلاش ایران برای میزبانی از رقابت‌های واترپلوی جوانان آسیا

برگزاری مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو/ تلاش ایران برای میزبانی از رقابت‌های واترپلوی جوانان آسیا
مجمع عمومی وسالیانه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ صبح امروز(یکشنبه) مجمع عمومی فدراسیون شنا با حضور اعضا در محل آکادمی ملی المپیک در حالی برگزار شد که نماینده‌های هایت های استانی از طریق ویدئو کنفرانس از محل استانی خود در این جلسه حاضر شده بودند. برنامه مجمع ضمن تمکین از پروتکل های بهداشتی با ارائه گزارش حسابرس مستقل و خزانه دار آغاز شد که بیلان مالی فدراسیون با اگثریت آرا مورد تایید قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در ادامه محسن رضوانی رییس فدراسیون با خیر مقدم به اعضای مجمع، مسئولان هیات های استانی و نمایندگان ارگان ها گزارش جامعی از فعالیت های انجام شده در مجمع ارائه داد. رضوانی با اشاره به پاندمی کرونا به مشکلات عدیده جامعه مربیان و ناجیان پرداخت و خواستار توجه بیشتر به این قشر شد.

,
وی همچنین شرح فعالیت های انجام شده در حوزه قهرمانی را بر شمرد و از از هدف گذاری برای موفقیت نماینده ایران در بازی های آسیایی پیش رو خبر داد همچنین از اقدامات زیر بنایی جهت تجهیز سخت افزار مورد نیاز در استخرهای تحت پوشش نظیر تجهیز نور استخر آزادی سخن گفت.
,
 
,
رییس فدراسیون شنا همچنین آمار شرکت کنندگان در دوره های آموزشی فدراسیون را ۶۰ هزار نفر عنوان کرد و از توجه به حوزه ورزش همگانی با برگزاری جشنواره ها و دوره های فعالیت مجازی در زمان شیوع کرونا خبر داد.
,
 
,
رضوانی در پایان سخنان خود از تلاش فدراسیون برای میزبانی ایران در واترپلو جوانان آسیا خبر داد.
,
 
,
در ادامه جوکار نماینده ورزش های دانشگاهی با اشاره به تفاهم نامه فی ما بین با فدراسیون شنا از آمادگی خود برای توسعه همکاری با فدراسیون شنا خبر داد.
,
 
,
امامی امین رئیس هیات شنا استان تهران افزود بدیهی ترین امکانات برای یک هیات شنا داشتن استخر است که لزوم توجه وزارت ورش برای اختصاص یک استخر به هیات های شنای استانی برای پیش برد اهداف قهرمانی را مطالبه می کند.
,
 
,
محسن سمیع زاده مدیر فنی تیم های ملی شنا با بیان دغدغه های رشته های شنا و شیرجه و واترپلو به کمبود  بودجه های مورد نیاز این سه رشته اشاره کرد و از مسئولان ورزش کشور در خواست کرد تا نگاه ویژه به رشته های آبی داشته باشند.
,
 
,
اکبری رئیس هیات شنا استان خراسان جنوبی حسامیان رئیس هایت شنا خوزستان و فرج اللهی رئیس هیات شنای استان آذربایجان شرقی  با بیان نقطه نظرات خود از نیاز به توجه بیشتر به سخت افزار مورد نیاز هیات های شنا استانی خود خبر داداند.
,
 
,
در پایان این جلسه با اهدا لوحی از تلاش های مهرشاد افقری و گامر دیلانچیان تقدیر و قدردانی شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه