اخبار داغ

فرمانده تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی:

کوچکترین خطای دشمن با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح مواجه می‌شود

کوچکترین خطای دشمن با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح مواجه می‌شود
سرتیپ دوم مرادی گفت: امروز دشمنان نظام اسلامی می‌دانند کوچکترین غلطی از آنان سر بزند با کوبنده‌ترین پاسخ نیروهای مسلح مواجه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ امیر سرتیپ دوم ستاد ضرغام مرادی، فرمانده تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی شهید نصر اصفهانی صبح امروز در حاشیه مراسم استقبال از غیورمردان ارتش اظهار داشت: تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی ارتش برای تامین امنیت و جلوگیری از ورود عناصر تکفیری و داعش در مرزهای شرقی کشور مستقر شد و امروز پس از سه سال به حوزه سرزمینی خود برگشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: پس از فروپاشی داعش در شامات که با تلاش شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی و رزمندگان دفاع از حریم ولایت و امامت انجام گرفت حدود ۱۵ هزار تفر از عناصر داعش و تکفیری به افغانستان منتقل شدند و این نگرانی را ایجاد کرد که مبادا در مرزهای شرقی کشور ناامنی ایجاد شود.

,

مرادی بیان کرد: بنا به اوامر ستاد کل نیروهای مسلح و اوامر فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی و به تدبیر قرارگاه شمالشرق کشور غیورمردان تیپ ۱۷۷ همراه با سه تیپ گروه مهندسی رزمی، گروه توپخانه و پشتیبانی منطفه مشهد در این ۳ سال در کنار نیروهای سپاه و مرزبانی برای تامین امنیت و جلوگیری از ورود نیروهای داعش و تکفیری، از کشور مراقبت کردند

,

وی اظهار داشت: امروز دشمنان نظام اسلامی می دانند کوچکترین غلطی از آنان سر بزند با کوبنده ترین پاسخ نیروهای مسلح مواجه خواهند شد.

,

فرمانده تیپ 177 شهید نصر اصفهانی گفت: مدت دو سال بعنوان یک خادم در کنار این عزیزان بودم و جزو بهترین روزهای زندگی من بود.

,

امروز در سایه جوانمردی نیروهای مسلح امنیت در کشور برقرار است

, امروز در سایه جوانمردی نیروهای مسلح امنیت در کشور برقرار است,

حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در آاین مراسم بیان کرد: جوانمردی به تسبیح و ذکر نیست؛ بلکه جوانمرد کسی است که در هنگامی که بین منافع خود و مردم قرار گزفت خودش را فدا می کند، از آسایش و آرامش و اموال خودش عبور می کند و منافع مردم را انتخاب می کند و این ایثار مساوی با مروت و جوانمردی است.

,

وی تصریح کرد: از مصادیق این مروت و جوانمردی، ایثار نیروهای مسلح است که امروز در سایه این جوانمردی مردم از امنیت و آسایش خاصی برخوردار هستند.

,

رییس حوزه علمیه مرحوم هراتی گفت: با نفس مسیحایی امام رضوان الله و خلف صالح ایشان، این روحیه در ملت بزرگ ایران اسلامی رشد و بالندگی پیدا کرد و امروز در عرصه های مختلف مردم فتوت و جوانمردی خود را به منصه بروز و ظهور رساندند.

,

وی افزود: مردم هم در عرصه های مختلف اعم از حوزه سلامت و سایر عرصه ها این جوانمردی را مشاهده می کنند و امروز کسانی به استقبال خطر می روند تا خطر را از دیگران دفع کند.

,

عصمتی خاطر نشان کرد: باید فتوت و جوانمردی را در خودمان تقویت کنیم چرا که با تفس مسیحایی امام و خلف صالح ایشان، اصل این حالت در مردم ایران بوجود آمده و هنر ما ان است که این روحیه را بالنده و ارتقا دهیم که این صفت موفقیت ما و امت اسلامی را در پی خواهد داشت.

,

امام جمعه تربت حیدریه گفت: وقتی با این ویژگی به سمت خدا حرکت کنیم امدادهای غیبی الهی هم به یاری امت اسلامی خواهد آمد

,

وی بیان داشت: غیورمردان ارتش سرافرازانه برگشتند و ان شاالله در ادامه راه سربلند و سرافراز در خدمت به ایران و نظام و انقلاب باشند.

,

امنیت امروز نتیجه زحمات و اقتدار نیروهای مسلح است

, امنیت امروز نتیجه زحمات و اقتدار نیروهای مسلح است,

حسین شرافتی راد، معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه در آئین استقبال از غیورمردان تیپ ۱۷۷ ارتش اظهار کرد: تفاوت نیروهای مسلح ما با دنیا ایمان به خدا جوانمردی و ایثار و از خودگذشتگی آنان است، لذا برای همین روحیات نیروهای مسلح سرآمد نیروهای مسلح دنیا هستند.

,

وی با بین اینکه اگر امنیت نباشد همه امور تحت الشعاع فرار می گیرد، افزود: امروز نیروهای مسلح دارای مسوولیت های فرهنگی اجتماعی هستند و وقتی تماس گرفتیم شهر با کمبود آب مواجه است، بنا به دستور فرماندهی محترم ارتش تمام ظرفیت ارتش به خدمت شهر درآمد.

,

فرماندار تربت حیدریه بیان داشت: اجازه نخواهیم داد عده ای رعب و وحشت ایجاد کنند و دعوای شخصی خود را به داخل جامعه بکشانند.

,

وی با بیان اینکه افرادی که شرارت ایجاد کردند دستگیر شدند و به سزای اعمالشان خواهند رسید.، گفت: کسانی ک هنوز به دنبال شرارت هستند بدانند زمان جولان و ناامنی گذشته و با عوامل ناامنی به شدت برخورد خواهد شد.

,

غیورمردان تیپ 177 شهید محمد جعفر نصر اصفهانی ارتش مستقر در تربت حیدریه 20 مهرماه 97 بنا به اوامر ستاد کل نیروهای مسلح برای حفاظت و صیانت از کشور در مرزهای شرقی مستقر و امروز پس از سه سال به حوزه سرزمینی خود برگشتتند.

,

تیپ مستقل پیاده 177 متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی مستقر در تربت حیدریه در خرداد ماه سال 90 از لشکر 77 پیروز ثامن الائمه (ع) خراسان جدا شده و ماموریت خود را به صورت مستقل انجام می دهد.

,

این یگان نظامی تاکنون هزار و 520 شهید و بالغ بر سه هزار جانبار تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه