اخبار داغ

استاندار اصفهان:

اصفهان با پنج شهرستان کرونایی وضعیت خوبی ندارد/ واکسیناسیون موثر بوده است

اصفهان با پنج شهرستان کرونایی وضعیت خوبی ندارد/ واکسیناسیون موثر بوده است
استاندار اصفهان گفت: اکنون وضعیت استان به لحاظ قرار گرفتن پنج شهرستان اصفهان، اردستان، خمینی‌شهر، کاشان و آران و بیدگل در شرایط قرمز کرونایی خوب نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ عباس رضایی در جلسه شورای آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به اینکه مبانی آموزش دچار اشکال است افزود: باید با تغییر نگاه، فرهنگ و زیرساخت به توسعه هنرستان‌ها بپردازیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی اظهار کرد: اکنون تنها نگاه در آموزش و پرورش و حتی آموزش عالی، تربیت نیروهای علاقه‌مند به نشستن پشت میز است زیرا به آموزش مباحث تئوری به آنها پرداخته می‌شود.

,

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه باید این تغییر نگاه از اصفهان شروع شود گفت: از اصفهان، ابتکار، خلاقیت و نوآوری انتظار می‌رود.

,

وی با اشاره به آمار بیکاری سال ۹۷ در استان اصفهان گفت: در آن زمان آمار بیکاری استان ۱۴،۷ درصد بود که دو درصد این آمار در استان صنعتی و فنی اصفهان از متوسط کشوری بالاتر بود و نشانه اشتغال کمتر و بیکاری بیشتر بود.

,

رضایی یادآور شد: در زمان حاضر آمار بیکاری در استان به ۹،۷ درصد رسیده که بیانگر افزایش اشتغال ۱،۷ درصدی استان نسبت به متوسط کشوری است.

,

استاندار اصفهان افزود: اکنون وضعیت استان به لحاظ قرار گرفتن پنج شهرستان اصفهان، اردستان، خمینی‌شهر، کاشان و آران و بیدگل در شرایط قرمز کرونایی خوب نیست.

,

وی با اشاره به مطلوبیت واکسن‌های کرونایی که در حال تزریق به افراد است گفت: در نظام درمان همه کارکنان بهداشت و درمان استان واکسن زدند و چند وقتی است که مرگ و میر در بین آنها دیده نشده و این بیانگر آن است که واکسیناسیون موثر بوده است.

,

رضایی فزود:  ۶۰ درصد ویروس “دلتا” بیشتر از نمونه‌های قبلی در جامعه شیوع دارد که نیازمند رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی است.

,

وی با یادآوری اینکه دولت درصدد است که کار واکسیناسیون معلمان و استادان دانشگاه به اتمام برسد گفت: بر این اساس از متولیان آموزش و پرورش استان تقاضا می‌شود از اکنون بررسی‌های خود را بر این امر متمرکز کنند که اگر کرونا در سال تحصیلی جدید ادامه داشت شیوه تدریس را چگونه ادامه خواهند داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه