اخبار داغ

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان اردبیل:

اجرای پویش #برای_سلامتی در اردبیل/مقابله با موج پنجم کرونا نیازمند مشارکت جمعی است

اجرای پویش #برای_سلامتی در اردبیل/مقابله با موج پنجم کرونا نیازمند مشارکت جمعی است
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان اردبیل از اجرای پویش #برای_سلامتی برای مقابله و پیشگیری از موج پنجم کرونا خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم محمدزاده در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، با اشاره به آغاز پیک پنجم کرونا در کشور و استان اردبیل، اظهار داشت: در این راستا لازم است که برای مقابله با ویروس و رعایت پروتکل های بهداشتی، اطلاع رسانی های لازم بین مردم و آحاد جامعه صورت پذیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی ضمن دعوت از مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی، افزود: سازمان فضای مجازی بسیج استان اردبیل برای مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع گسترده آن، پویش مجازی #برای_سلامتی را در استان اردبیل اجرا می کند.

,

 مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان اردبیل گفت: در این پویش تمام راهکارهای پیشگیری از کرونا در قالب خبر، یادداشت، عکس نوشته، اینفوگراف، موشن گراف و ... تولید و منتشر می شود.

,

محمدزاده خاطر نشان کرد: دعوت مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی، ممانعت از تجمعات خانوادگی و مراقبت های بیشتر تا زمان واکسیناسیون همه افراد در جامعه را از اهداف مهم پویش می توان برشمرد.

,

وی با بیان اینکه همه افراد تاثیر گذار در جامعه به این پویش دعوت می شوند، تصریح کرد: برای سلامتی کامل و حفظ جان افراد جامعه در موج پنجم کرونا، تلاش جهادی و مشارکت جمعی نیاز است.

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه