اخبار داغ

قیمت‌ها در بازار امروز؛

کاهش ۲۴ هزار تومانی سکه؛ دلار ۹۰ تومان افت کرد/ طلا بدون تغییر ماند+ قیمت‌ها

کاهش ۲۴ هزار تومانی سکه؛ دلار ۹۰ تومان افت کرد/ طلا بدون تغییر ماند+ قیمت‌ها
قیمت سکه تمام طرح جدید امروز با افت ۲۴ هزار تومانی حدود ۱۰ میلیون و ۵۱۸ هزار تومان است و نرخ دلار در بازار ارز کاهش ۹۰ تومانی را تجربه کرد، ولی قیمت طلا به دلیلی تعطیلی بازارهای جهانی تغییری نداشت.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت انواع سکه و ارز امروز (یکشنبه) افت را تجربه کرد البته ربع سکه افزایش قیمت داشت؛ بازار طلا هم به دلیل تعطیلات آخر هفته میلادی بازارهای جهانی تغییری را شاهد نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هم‌اکنون در بازار تهران نسبت به روز گذشته با کاهش ۲۴ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۵۱۸ هزار تومان و سکه طرح قدیم با افت ۵ هزار تومان به ۱۰ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان رسید.

,
نیم سکه امروز با ۱۰ هزار تومان نزول، ۵ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان به فروش رسید اما ربع سکه ۱۳ هزار تومان افزایش داشت و حدود ۳ میلیون و ۴۸۵ هزار تومان معامله شد. سکه یک گرمی نیز هم‌اکنون حدود دو میلیون و ۲۴۹ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.
,
 
,
قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی، ۱۸۱۲ دلار و ۱۹ سنت است.
,
 
,
هر گرم طلای ۱۸عیار امروز (هم‌اکنون) در بازار تهران حدود یک میلیون و ۵۲ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار، یک میلیون و ۴۰۳ هزار تومان قیمت خورد که با توجه به تعطیلی پایان هفته میلادی قیمت طلا در بازار داخل نسبت به روز گذشته تغییری نداشت.
,
 
,
نرخ هر دلار آمریکا در بازار ارز امروز نسبت به دیروز با کاهش ۹۰ تومانی، ۲۴ هزار و ۶۳۹ تومان و هر یورو هم با ۴۳ تومان افت، ۲۸ هزار و ۸۳۷ تومان به فروش رسید.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه