اخبار داغ

ترس حریفان پلنگ ایرانی قبل از شروع المپیک/ مربی کشتی هند: تصور شکست‌ناپذیری یزدانی درست نیست

ترس حریفان پلنگ ایرانی قبل از شروع المپیک/ مربی کشتی هند: تصور شکست‌ناپذیری یزدانی درست نیست
بی تردید حسن یزدانی شانس نخست مدال طلای ایران در المپیک توکیو است. مرد طلایی ریو که برای تکرار طلای خود در توکیو نقشه های فراوانی در سر دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن یزدانی در سید نخست بازی های المپیک قرار دارد. یزدانی که دیوید تیلور آمریکایی را به عنوان رقیب اصلی خود می‌بیند، باید نگاهی همه جانبه درباره دیگر حریفان خود نیز داشته باشد تا مانند حمید سوریان در المپیک 2016 دچار غافل‌گیری نشود. دیپاک پونیا کشتی‌گیر هندی در سید دوم به رقابت خواهد پرداخت. اگر پونیا و یزدانی همه رقبای خود را از پیش رو بردارند، جز فینال رقابتی با هم نخواهند داشت. دیپاک پونیا نخستین بار در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ مقابل کشتی‌گیر ایرانی حاضر شد اما در این رقابتها دچار آسیب دیدگی بود و برابر یزدانی در فینال حاضر نشد. این دو کشتی گیر دومین بار در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی آلماتی قزاقستان برگزار شد، به مصاف هم رفتند که بازهم یزدانی پیروز میدان بود و مدال طلای وزن ۸۶ کیلوگرم به ملی‌پوش ایرانی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حالا پونیا در اندیشه آن است که در توکیو این ناکامی ها را جبران کند. ویرندر مربی دیپاک پونیا عنوان کرد: لغزشی که دیپاک داشت مربوط به گذشته است. دیپاک برنامه‌هایی در دست اجرا دارد.

,

این مربی هندی در ادامه افزود: یزدانی خوب رشد و پیشرفت کرده اما این تصور که یزدانی شکست‌ناپذیر باشد درست نیست. دیپاک این بار اگر مجبور باشد با یزدانی کشتی بگیرد حتما آماده خواهد بود.

,

ویرندر گفت: یزدانی قد بلندی دارد و از دستان خود به خوبی استفاده می‌کند تا حریف خود را گیج و سردرگم کند. دیپاک جلوی او ایستاد و این یک اشتباه بود. حالا او باید به جای حمله از روبرو از پهلو حرکت و حمله را از آنجا آغاز کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه