اخبار داغ

وب سایت کمیته بین المللی پارالمپیک اعلام کرد؛

تیم والیبال نشسته ایران، پرافتخارترین تیم در توکیو/ به دنبال هفتمین قهرمانی در نهمین حضور

تیم والیبال نشسته ایران، پرافتخارترین تیم در توکیو/ به دنبال هفتمین قهرمانی در نهمین حضور
بنا بر گزارش وب سایت کمیته بین المللی پارالمپیک یم والیبال نشسته مردان ایران به عنوان پرافتخارترین تیم در توکیو حضور می یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، کمتر از چهل روز به آغاز رسمی بازی های پارالمپیک توکیو 2020 باقی مانده و در این فاصله، وب سایت رسمی کمیته بین المللی پارالمپیک به بررسی حضور تیم ها و چهره های مطرح از کشورهای گوناگون پرداخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

یکی از رشته های پرطرفدار و جذاب رقابت های پارالمپیک والیبال نشسته است و در این دوره از بازی ها در بخش زنان 8 تیم و در بخش مردان نیز 8 تیم از کشورهای بوسنی و هرزگوین، برزیل، چین، مصر، آلمان، ژاپن، ایران و روسیه حضور خواهند داشت.

,

تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران نیز با شش عنوان قهرمانی بازی های پارالمپیک، پرافتخارترین تیم والیبال نشسته مردان محسوب می شود و از بازی های پارالمپیک سیدنی 2000، تیم ملی ایران تمامی دیدارهای فینال را مقابل تیم بوسنی برگزار کرده است.

,

تیم ایران همچنین دو عنوان نایب قهرمانی بازی های پارالمپیک را در کارنامه خود ثبت کرده و در تلاش است تا نهمین حضورش در بازی های پارالمپیک همراه با کسب هفتمین عنوان قهرمانی باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه