اخبار داغ

کارشناس هواشناسی اعلام کرد

بازگشت مجدد آب وهوای تابستانه به استان یزد از روز سه‌شنبه

بازگشت مجدد آب وهوای تابستانه به استان یزد از روز سه‌شنبه
دهقانی گفت: از روز سه‌شنبه به بعد تقریبا جوی پایدار و آب و هوای تابستانه مجددا بر استان یزد حاکم خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، احسان‌الله دهقانی کارشناس هواشناسی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به بارش‌های قابل توجه باران در مناطق مختلف یزد طی دو روز گذشته گفت: بارش باران به ویژه در مناطق ییلاقی و جنوبی قابل توجه بود، به طوری که در کرخنگان شهرستان خاتم ۳۰ میلیمتر، در کهدوئیه و دره زرشک ۲۰ میلیمتر، نیز و منشاد ۱۲ میلیمتر، ده بالا و سخوید ۱۰ میلمتر و در شهر یزد هم به مقدار پنج دهم میلیمتر گزارش باران داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با بیان اینکه می‌توان گفت به طور کلی فعالیت این سامانه بارشی تقریبا در استان یزد تمام شده است، اظهار داشت: برای ساعات آینده امشب و برخی ساعات فردا ظهر و بعدازظهر با توجه به رشد ابر پیش‌بینی می‌کنیم در ارتفاعات مناطق مرکزی و جنوبی استان احتمال این بارش‌های پراکنده هنوز دور از انتظار نباشد.

,

کارشناس هواشناسی افزود: طی روز فردا وزش بادهای نسبتا شدید را خواهیم داشت به ویژه در مناطق شرقی استان که حتی می‌تواند گاهی منجر به گرد و خاک هم بشود.

,

دهقانی خاطرنشان کرد: از روز سه‌شنبه به بعد تقریبا جوی پایدار و آب و هوای تابستانه مجددا بر استان یزد حاکم خواهد شد.

,

وی عنوان کرد: از نظر دمایی دمای شهر یزد امروز در گرمترین ساعات به ۳۶ رسید اما برای دور روز آتی پیش‌بینی می‌شود دما به ۳۸ درجه برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه