اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان:

۱۱ پرونده تخلف عرضه مرغ خارج از شبکه در لرستان تشکیل شد

۱۱ پرونده تخلف عرضه مرغ خارج از شبکه در لرستان تشکیل شد
القاصی مهر با اشاره به ارسال بخشی از مرغ‌های تولیدی لرستان از طریق خودروهای شوتی به دیگر استان‌ها، گفت: ۱۱ پرونده تخلف عرضه مرغ در استان تشکیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید القاصی مهر در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با توجه به مشکلات بازار مرغ، سامانه کابوک برای رصد و نظارت بیشتر بین عرضه و تقاضا راه اندازی شده تا از خروج مرغ خارج از شبکه جلوگیری نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: به دلیل اختلاف قیمت مرغ بین استان لرستان و استان های دیگر، بخشی از مرغ های تولیدی از طریق خودروهای شوتی به استان‌های دیگر ارسال می شد که راه اندازی این سامانه مانع از خروج مرغ شده و به صورت آنلاین از تولید تا توزیع رصد می‌شود.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان تصریح کرد: با راه اندازی این سامانه به صورت آنلاین مشتری هنگام مراجعه به واحد عرضه کننده مرغ، به صورت پیامکی میزان نیاز مرغ را ارسال می کند و از این طریق میزان مرغ را دریافت می کند و با این سامانه، هیچ کمبودی در استان وجود ندارد.

,

القاصی مهر عنوان کرد: با راه‌اندازی این سامانه، عرضه‌کنندگان مرغ موظف هستند از طریق این سامانه مرغ ها را توزیع کنند و چنانچه واحد عرضه کننده ای خارج از این سامانه مرغ توزیع کند، علاوه بر تشکیل پرونده تخلف، سهمیه این واحد نیز قطع می‌شود.

,

وی بیان کرد: طی چند روز اخیر ۱۱ پرونده تخلف برای واحدهای عرضه مرغ که بخشی از مرغ ها را خارج از شبکه عرضه کرده اند تشکیل شده است و نظارت و بازرسی ها به صورت مستمر برای جلوگیری از تخلفات در این زمینه صورت می گیرد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان خاطرنشان کرد: روز گذشته در خرم آباد مشخص شد که هفت هزار و ۴۶ نفر از طریق سامانه کابوک اقدام به خرید مرغ کرده اند که از ۴۳ تن مرغ، ۴۱ تن به دست مصرف کننده رسیده و دو تن خارج از شبکه عرضه شده که بلافاصله پرونده تخلفاتی برای این واحدها تشکیل شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه