اخبار داغ

سخنگوی ستاد کرونای البرز مطرح کرد؛

تزریق روزانه ۲۰ هزار دوز واکسن کرونا در استان البرز/ مردم نگران نباشند؛ کمبود واکسن و داروی کووید ۱۹ نداریم

تزریق روزانه ۲۰ هزار دوز واکسن کرونا در استان البرز/ مردم نگران نباشند؛ کمبود واکسن و داروی کووید ۱۹ نداریم
مهرداد بابایی گفت: طی ۳ الی ۴ روز گذشته روزانه به صورت متوسط ۲۰ هزار دوز واکسن کرونا تزریق شده است و روند واکسیناسیون بی‌سابقه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سخنگوی ستاد کرونای البرز با اشاره به اینکه روند واکسیناسیون مردم علیه ویروس کرونا در استان شدت گرفته است، در گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: طی ۳ الی ۴ روز گذشته روزانه به صورت متوسط ۲۰ هزار دوز واکسن تزریق شده اشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
مهرداد بابایی روند واکسیناسیون را بی سابقه دانست و افزود: از نظر واکسن کرونا هم خوشبختانه تا امروز مشکلی نداریم اما علی رغم توصیه های مکرر به مردم، برخی از شهروندان بدون توجه به فراخوان ها ثبت نام به مراکز واکسیناسیون مراجعه می کنند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه ازدحام جمعیت همکاران ما در مراکز واکسیناسیون را دچار چالش می‌کند، اظهار داشت: حضور بی برنامه مردم در ساعات اولیه صبح باعث اختلال در روند واکسیناسیون خواهد شد، مردم نگران نباشند چرا که واکسن به اندازه کافی برای همه آنها وجود دارد.
,
 
,
بابایی تصریح کرد: مردم با ثبت نام در سامانه خود را در معرض آلودگی ناشی از تجمعات قرار ندهند تا همکاران علوم پزشکی بر اساس برنامه ریزی هایی که دارند بتوانند در اسرع وقت تزریق واکسن را برای عموم مردم انجام دهند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه سند ملی واکسیناسیون در کشور ابلاغ شده و روند واکسیناسیون بر اساس آن خواهد بود، گفت: پاکبانان و راننده های حمل و نقل عمومی هم براساس اولویت بندی واکسیناسیون را انجام می دهند، البته بیماران خاص و صعب العلاج در البرز واکسن کرونا تزریق کرده اند.
,
 
,
بابایی با تاکید بر اینکه خوشبختانه از نظر داروی کرونا در استان البرز کمبودی نداریم، افزود: کرونای دلتا در البرز کشور تبدیل به سویه غالب شده و عامل پیک پنجم کرونا هم همین نوع دلتا است، محدودیت ها باید رعایت شود در غیر این صورت ممکن است نتوانیم بیماری را کنترل کنیم.
,
 
,
سخنگوی ستاد کرونا در البرز در خاتمه خاطرنشان داشت: علائمی چون آبریزش بینی و گلودرد در کرونای دلتا شایع بوده و سرعت پیش رفت و سرایت آن چند برابر سویه های قبلی خواهد بود، الیته مردم اطلاعات واکسیناسیون را از علوم پزشکی و کانال‌های ارتباطی آن دریافت کنند.
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه