اخبار داغ

نماینده مردم تهران در مجلس:

تهران شهردار جهادی و معتقد به کار میدانی می‌خواهد

تهران شهردار جهادی و معتقد به کار میدانی می‌خواهد
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: شهردار آینده تهران باید فردی جهادی و معتقد به کار میدانی باشد که خود را در قید و بند زمان محدود و محصور نکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی یزدی‌خواه در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: یکی از مهمترین شاخصه‌های شهردار آینده تهران جهادی بودن به آن معنا که خود را در قید و بند زمان و مکان محدود نکند، است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
وی گفت: یکی دیگر از پیش‌شرط‌های انتخاب شهردار بعدی برای تهران سابقه و کارنامه درخشان فعالیت در مدیریت‌های کلان شهری و توانمندی و اثرگذاری در این عرصه است.
,
 
,
نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه دیگر نمی‌توان در انتخاب شهردار تهران آزمون و خطا کرد، خاطرنشان کرد: برخی ادوار در مدیریت‌های شهری تهران دچار این کاستی شده و از این ناحیه خسارت دیده‌ایم.
,
 
,
یزدی‌خواه مردمی، ساده‌زیست و حضور فعال در عرصه کار میدانی و جهادی را از دیگر ویژگی‌هاسی انتخاب شهردار تهران برشمرد و بیان کرد: نظارت فعال و مستمر بر پروژه‌ها و عملیات‌های عمرانی،  اجتماعی و فرهنگی کلانشهر تهران با جمعیت ۱۰ میلیون نفری یکی دیگر از شاخصه‌های کاری شهردار است.
,
 
,
وی تاکید کرد: تهران بر خلاف برخی کلانشهرها از لحاظ جغرافیایی بسیار وسیع و گسترده نیست و این خود زمینه را برای نظارت جدی‌تر شهردار بر فعالیت‌ها و پروژه‌های حوزه مدیریت شهری فراهم می‌آورد.
,
 
,
نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه شهردار آینده تهران باید اهل تعامل با هیئت دولت و دستگاه‌های ملی باشد، افزود: دولت‌ها موظفند بخشی از هزینه‌های پایتخت بودن را به واسطه تحمیل شرایط ناخواسته به تهران بپردازند.
,
 
,
یزدی‌خواه از بررسی طرحی در مجلس با محوریت خدمات یکپارچه شهری خبر و ادامه داد: این طرح نه تنها در تهران و کلانشهرها که در همه شهرداری‌های کشور قابل الگوگیری و اجرا است.
,
 
,
یزدی‌خواه در پاسخ به سوالی درباره میزان تحقق شعار ۱۴۰۰ " تهران شهری برای همه" گفت: حقیقت آن است که این شعار در عمل موفق نشده و در حد سایت‌ها و تابلوهای خبری شهزداری باقی مانده است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه تهران از لحاظ گروه‌های اجتماعی، رده‌های سنی، جنسیت‌ها و نیازهای متفاوت شهروندان آن شهری ویژه است، اظهار کرد: "تهران شعری برای همه" نه تنها امسال که تا چند سال آینده نیز قابل اجرایی شدن نیست.
,
نمانیده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: اگرچه حرکت در مسیر تحقق این شعار باید یکی از اولویت‌های کاری شهردار بعدی باشد، اما حقیقت آن است که اکنون این مهم محقق نشده و تا حدودی زمان‌بر است.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه