اخبار داغ

به ریاست علی نژاد

مجمع عمومی فدراسیون بدمینتون برگزار شد

مجمع عمومی فدراسیون بدمینتون برگزار شد
مجمع عمومی سالیانه فدراسیون بدمینتون امروز(دوشنبه) ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون امروز(دوشنبه) ۲۸ مرداد ساعت ۱۰ صبح با حضور کلیه اعضا این مجمع در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد و روسای هیئت های استانی از طریق ویدیو کنفرانس در این جلسه حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این جلسه مهدی علی نژاد ریاست مجمع و معاون ورزش قهرمانی ورزات ورزش و جوانان، کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، نماینده حراست وزرات ورزش و جوانان، محمدرضا پوریا رییس فدراسیون، محمد فرجی نایب رئیس و فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون حضور داشتند.

,

در این نشست نخست آیاتی چند از کلام الله مجید تلاوت گردید، سپس سرود ایران نواخته شد. در ابتدای این جلسه پوریا گزارشی از عملکرد فدراسیون در سال ۱۳۹۹ را ارائه نمود و سپس در ادامه حسابرس مستقل و خزانه‌دار فدراسیون گزارشی از عملکرد مالی فدراسیون در سال ۱۳۹۹ ارائه کردند که پس از رای‌گیری، این عملکرد مورد تایید اعضای مجمع قرار گرفت. همچنین ملک‌نیا بازرس فدراسیون، گزارشی از فدراسیون را ارائه نمود که مورد تایید اعضای مجمع قرار گرفت.

,

تقویم ورزشی سال ۱۴۰۰ فدراسیون بدمینتون و پارابدمینتون نیز با اکثریت مطلق آرا به تصویب اعضای مجمع رسید و برنامه های عملیاتی و بوجه سال۱۴۰۰ بدمینتون و برنامه عملیاتی پارابدمینتون سال۱۴۰۰ به تصویب شد

,

در ادامه کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک این شفافیت مالی و تایید اعضای مجمع را نتیجه مدیریت منظم و درست پوریا دانست. در پایان جلسه ریاست مجمع علی نژاد با اشاره به افتخارآفرینی فدراسیون بدمینتون در کسب سهمیه المپیک آن را گامی مهم در توسعه و پیشرفت بدمینتون دانست و همچنین از نظم و انضباط مالی فدراسیون تقدیر کرد. وی بدمینتون را رشته ای محبوب در بین آحاد مردم معرفی نمود و برای دختر ایران در توکیو آرزوی موفقیت کرد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه