اخبار داغ

به ریاست فرهادی زاد

مجمع عمومی فدراسیون گلف برگزار شد

مجمع عمومی فدراسیون گلف برگزار شد
مجمع عمومی سالیانه فدراسیون گلف به ریاست فرهادی‌زاد، معاون توسعه ورزش بانوان و با حضور وبیناری روسای هیئت‌ها برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون گلف به ریاست مهین فرهادی‌زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و با حضور حمید عزیزی رئیس فدراسیون و سایر اعضاء مجمع به صورت وبینار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

علیرضا رحیمی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک و مهدی مستجاب الدعوه معاون مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها هم در این مجمع حضور داشتند.

,

این مجمع در حالی برگزار شد که برخی از اعضا از جمله نماینده داوران، مربیان ورزشکاران در این جلسه حضور داشتند و روسای هیئت‌های گلف استان‌ها هم بصورت آنلاین این مجمع را دنبال کردند.

,

این نشست به منظور بررسی عملکرد فدراسیون در سال گذشته و تصویب برنامه‌های سال جاری انجام شد که ضمن ارائه به مجمع مورد تأیید قرار گرفت.

,

همچنین خزانه‌دار و بازرس فدراسیون هم گزارش خود را ارائه کردند که مورد تایید اعضا واقع شد.

,

فرهادی‌زاد، از تلاش‌های متعدد مجموعه فدراسیون با وجود محدودیت‌های کرونایی تقدیر و تشکر کرد.

,

عزیزی در این مجمع ضمن ارائه گزارشی مختصر از عملکرد فدراسیون، درباره رشته‌های زیر مجموعه از جمله کروکت صحبت‌هایی مطرح کردند و خواستار راه اندازی کمیته‌های استانی در این رشته مانند مینی گلف و وودبال شدند.

,

در پایان مجمع، عزیزی همچنین خواستار کمک برای احداث ساختمان گلف در مجموعه ورزشی انقلاب شد که با رای مثبت اعضای مجمع هم همراه شد.

,

وی افزود: سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و شرکت توسعه همکاری بسیار نزدیکی با فدراسیون گلف برای احداث ساختمان گلف داشتند که جا دارد همین جا و در کنار روسای هیئت‌های تشکر و قدردانی خود را از آنها داشته باشم و امیدوارم این پروژه هرچه زودتر به نتیجه برسد و فدراسیون گلف به خانه خود در مجموعه ورزشی انقلاب بازگردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه