اخبار داغ

علت پسرفت دوچرخه سواری در این چند سال فقط فدراسیون وقت بود

حقی: صفرزاده عنوانی بهتر از رتبه ۳۵ المپیک کسب نمی‌کند/ آسیایی‌ها در المپیک زنگ تفریح هستند

حقی: صفرزاده عنوانی بهتر از رتبه ۳۵ المپیک کسب نمی‌کند/ آسیایی‌ها در المپیک زنگ تفریح هستند
نماینده دوچرخه سواری ایران در المپیک لندن گفت: با شرایطی که صفرزاده دارد، توقع موفقیت از او واقعا بیجا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا حقی نماینده دوچرخه سواری ایران در المپیک ۲۰۱۲ لندن در مورد وضعیت صفرزاده در المپیک توکیو اظهار داشت: نباید از او توقع داشت در المپیک کار بزرگی انجام دهد. با توجه به اینکه در ۲ سال اخیر او در هیچ تورنمنتی شرکت نکرد که بخواهد محک بخورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او با اشاره به انتخاب رکابزن المپیکی ایران گفت: من اگر تصمیم گیرنده بودم، فردی را انتخاب می کردم که در ۲ ماده مختلف بتواند در المپیک شرکت کند. بنابراین پورسیدی و صفرزاده هر ۲ شرایط لازم را داشتند. با شرایطی که صفرزاده در رکوردها داشته، بهترین گزینه بود که در آن بحثی نیست. المپیک میدانی برای کسب تجربه و زنگ تفریح نیست. به غیر از کشور قزاقستان که قدرت در دوچرخه سواری به حساب می آید و بقیه کشورهای آسیایی در المپیک زنگ تفریح هستند.
,
حقی با اشاره به انتقادات صورت گرفته درباره انتخاب صفرزاده عنوان کرد: اینکه بازیکنان سن را ملاک قرار دهند و بگویند چون من جوانتر هستم و باید به المپیک می رفتم، بهانه مناسبی نیست.  مربی همیشه قصد دارد بهترین بازیکن خود را برای المپیک به میدان بفرستد. برخی از انتقادات را به سوی پراش روانه کردند اما من از دوستان دوچرخه سوار درخواست داشتم اگر حرفی هم دارند، به بعد از المپیک بکشانند و نتیجه سعید را ببینند. کار دوچرخه سواران بسیار بد بود و امیدوارم فدراسیون دوچرخه سواری با درایت خود همه این مسائل را حل و فصل کند.
,
حقی که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، درباره پیش بینی‌‌اش از نتیجه حقی در المپیک بیان کرد: علت پسرفت دوچرخه سواری در این چند سال فقط فدراسیون وقت بود و نباید از کارهایی که آنها کردند، چشم پوشی کنیم.  فدراسیون دوچرخه‌سواری، حامیان مالی و تورهای داخلی که برگزار نشدند، عامل اصلی این اتفاقات هستند. من اگر چه به خط پایان در المپیک لندن نرسیدم اما ۵۰۰۰ مسافت را پیش از این رقابت ها رکاب زدم اما سعید صفرزاده تنها ۱۰۴۷ مسافت را رکاب زده است. نباید از او واقعا انتظاری داشته باشیم. صفرزاده در بخش تایم تریل رتبه ای بهتر از ۳۴ یا سی و پنجمی المپیک کسب نخواهد کرد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه