اخبار داغ

امروز صورت گرفت؛

افتتاح ۵ پروژه فرهنگی در کرمانشاه

افتتاح ۵ پروژه فرهنگی در کرمانشاه
۵ پروژه فرهنگی در کرمانشاه با حضور حاج حامد شاکرنژاد قاری بین المللی قرآن کریم و جمعی از فرهیختگان و مدیران فرهنگی شهر، در محوطه شهرداری برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سعید طلوعی امروز دوشنبه در مراسم رونمایی از پروژه های فرهنگی شهر که با حضور حاج حامد شاکرنژاد قاری بین المللی قرآن کریم، جمعی از فرهیختگان و مدیران فرهنگی شهر، در محوطه شهرداری برگزار شد اظهار داشت: اگر بزرگان شهر را به عنوان الگو قرار دهیم می توانیم در حوزه فرهنگی کارهای بزرگی انجام دهیم.

شهردار کرمانشاه افزود: بزرگان قرآنی و چهره های فرهنگی برای ما نور هستند و باید به عنوان الگو به جوانان معرفی شوند.

وی به نصب پلاک افتخار در سر درب خانه های قرآنی اشاره کرد و گفت: زیرساخت جنهوری اسلامی ما خانه های روضه و قرآنی بودند و همین خانه ها اسباب پیروزی انقلاب را فراهم کردند و همچنین در دوران دفاع مقدس اثر بخشی بسیاری داشتند.

وی بیان داشت: امروز اگر بتوانیم فرهنگ فتوت و جوانمردی را نشر دهیم بسیاری از مشکلات می تواند حل و فصل شود

طلوعی خاطر نشان کرد: شناخت مفاخر فرهنگی یک شهر و تلاش برای الگوسازی آنها تا حد قابل توجهی در اعتلای هویت اجتماعی موثر خواهد بود.

وی بر راه اندازی بنیاد فتوت و جوانمردی در کرمانشاه تاکید کرد و افزود: استان کرمانشاه شهدای بسیاری تقدیم انقلاب کرد که از آن‌ها می‌توان به عنوان جوانمردان واقعی یاد کرد چرا که در زندگی همه شئونات جوانمردی را رعایت می‌کردند.

شهردار کرمانشاه اظهار داشت: بر این اساس ضرورت دارد الگوهای دینی و مذهبی جامعه به مردم معرفی شوند تا زمینه تشویق و ترغیب مردم به انجام امور دینی و معنوی فراهم شود.

وی گفت: در سایه همدلی و فتوت اقدامات بزرگی انجام خواهد شد و اگر امروز شاهد اقدامات خوب در سطح شهر هستیم به خاطر ارتباط بین تمام دستگاه ها و ادارات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

گفتنی است در این مراسم مهدی عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از افتتاح ۵ پروژه فرهنگی به طور همزمان در سطح شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: طی امروز فرهنگسرای کودک در پارک معلم افتتاح شد که از هفته آینده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

,

وی خاطر نشان کرد: افتتاح اولین فرهنگسرای تربیت در قالب مشترک و تعامل شهرداری با اداره کل زندان ها در زندان مرکزی کرمانشاه از دیگر اقدامات فرهنگی است که طی امروز آغاز به کار کرد.

,

عبدالمالکی بیان داشت: مرکز خلاق خوراک کرمانشاه در باغ گل ها، راه اندازی همزمان ۵ دفتر مشاوره حقوقی رایگان در ۵ فرهنگسرای شهرداری جهت ارائه خدمات رایگان حقوقی به شهروندان با همکاری بسیج حقوقدانان و آغاز فعالیت رسمی باشگاه شاهنامه پژوهی سفیران سیمرغ از دیگر پروژه هایی است که امروز افتتاح شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه