اخبار داغ

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی:

بخشداری مرحمت آباد و باروق به فرمانداری ارتقا یافت

بخشداری مرحمت آباد و باروق به فرمانداری ارتقا یافت
عیسی زاده از موافقت هیئت دولت با ارتقا بخشداری مرحمت آباد و باروق به فرمانداری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عیسی زاده در گفت وگو با خبرنگار اروم نیوز با اعلام موضوع ارتقا بخشداری این دو بخش به فرمانداری در هیئت دولت، گفت: هیئت دولت با ارتقا بخشداری مرحمت آباد و باروق به فرمانداری موافقت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز ,

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش می کنیم پس از طی مراحل اداری و با مشخص شدن سرپرست فرمانداری، تابلوی فرمانداری در دو بخش مرحمت آباد و باروق در آینده و در یک روز مناسب نصب شود.

,

وی با بیان اینکه  قطعا این موضوع زمینه ساز توسعه و پیشرفت این سه شهرستان خواهد شد و مردم از برکات آن بهره مند می شوند، افزود: هم اکنون مقدار بودجه به یک شهرستان  در بخش های مختلف عمرانی، فرهنگی، خدماتی و بهداشتی و… اختصاص می یابد و تقسیم می شود که در آنصورت سه ردیف بودجه جداگانه در هر بخش مانند فرهنگی، عمرانی، بهداشتی، خدماتی و…برای سه شهرستان مشخص خواهیم داشت‌ و مردم بهتر از بودجه و خدمات بیشتر و بهتر بهره مند خواهند شد.

,

عیسی زاده به افزایش زمینه های اشتغال زایی با ارتقا بخش مرحمت آباد و باروق به شهرستان اشاره کرد و گفت:در هر شهرستان شاید بیش از ۵۰۰-۶۰۰ در بخش دولت اشتغال می یابند که این تعداد نیرویی که در بخش دولتی با استقرار ادارات مشغول به کار می شوند شاید بیش از چند کارخانه باشند.

,

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: میاندوآب حتی این ظرفیت را دارد که بخش های دیگری نیز تشکیل شود و قطعا نتایج مثبت و فواید این طرح بسیار بیشتر و به نفع مردم است که آینده آن را نشان خواهد داد.

,

وی در ادامه گفت: یکی از فواید این ارتقا این است که اگر در آینده تصمیم بر تشکیل استان جدید در منطقه باشد، میاندوآب‌ به عنوان بهترین گزینه بوده و این شهرستان‌ها نیز به عنوان یک پشتوانه برای میاندوآب باشند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه