اخبار داغ

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد؛

۳۱ تیرماه، آخرین مهلت استفاده کارفرمایان از بخشودگی جرایم بیمه‌ای

۳۱ تیرماه، آخرین مهلت استفاده کارفرمایان از بخشودگی جرایم بیمه‌ای
عباس نورمحمدی گفت: با توجه به اتمام مهلت بهره مندی از بخشودگی جرایم بیمه‌ای در تاریخ ۳۱ تیرماه و تعطیلی دو روز پایانی ماه، کارفرمایان می‌توانند درخواست خود را در این ایام در سامانه غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی تبت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس عباس نورمحمدی در جمع خبرنگارن اظهار داشت: کارفرمایانی که تا کنون موفق به ارائه درخواست برای استفاده از بخشودگی جرایم بیمه‌ای خود نشده اند، می توانند به سامانه خدمات غیر حضوری این سازمان به نشانی es.tamin.ir مراجعه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: مهلت کارفرمایان برای بهره مندی از بخشودگی جرایم بیمه ای ۳۱ تیرماه جاری پایان می یابد و این زمان قابل تمدید نخواهد بود.

,

نورمحمدی گفت: کارفرمایان کارگاه های تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی و اصناف که بدهی بیمه ای آنان تا اسفندماه ۱۳۹۹ قطعی شده است، می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

,

مدیرکل تامین اجتماعی اظهار داشت: درخواست کارفرما ظرف مدت ۷ روز از زمان ثبت در سامانه، در شعبه تامین اجتماعی بررسی و نتیجه آن در صندوق شخصی کارفرما به او اعلام می شود.

,

به گفته وی در صورت پذیرش درخواست و ابلاغ آن، کارفرما حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز می بایست به شعبه تامین اجتماعی مراجعه و نسبت به پرداخت و یا تقسیط بدهی خود اقدام کند و در غیر این صورت به منزله انصراف از بهره مندی از مزایای بخشودگی تلقی خواهد شد.

,

نورمحمدی افزود: کارفرمایان در صورت تمایل می توانند بدهی خود را از ۱۲ تا ۳۶ ماه تقسیط و یا آن را یکجا پرداخت کنند.

,

این مسئول  اضافه کرد: در صورت تقسیط بدهی، با توجه به تعداد اقساط انتخابی، از ۵۰ تا ۱۰۰ درصد امکان بخشودگی جرایم وجود خواهد داشت.

,

وی شرط اصلی بهره‌مندی از این تسهیلات را حفظ یا افزایش سطح اشتغال کارگاه از بهمن ۱۳۹۸ تا پایان دوره تقسیط بدهی و هم چنین ارسال بموقع لیست و پرداخت کامل حق بیمه کارکنان شاغل در دوره تقسیط بیان کرد.

,

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در مورد کارگاه‌هایی که در بهمن ۱۳۹۸ غیرفعال بوده و یا بعد از این تاریخ شروع به فعالیت کرده اند، گفت: در این صورت، لیست حق بیمه مربوط به ماهی که بیشترین تعداد بیمه شده تا اسفند ۱۳۹۹ در آن ثبت شده است، مبنای تعیین سطح اشتغال کارگاه قرار می گیرد.

,

نور محمدی هدف از اجرای این طرح را حمایت از تولید و پشتیبانی از واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی و اصناف بیان کرد و افزود: این طرح، نوعی مشوق برای کارفرمایانی است که سطح اشتغال کارگاه خود را با وجود شیوع کرونا حفظ و کرده و یا افزایش داده اند.

,

 

,

 

,

انتهای پیالم/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه