اخبار داغ

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

پایگاه‌های واکسیناسیون کرونا در لرستان افزایش یابد

پایگاه‌های واکسیناسیون کرونا در لرستان افزایش یابد
نمکی با بیان اینکه با تزریق ۴۰۰ هزار واکسن کرونا در روز گذشته، رکورد تزریق در کشور زده شد، گفت: پایگاه‌های واکسیناسیون در لرستان افزایش یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سعید نمکی ظهر امروز در سفر به لرستان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: استان لرستان در مدیریت کرونا یکی از استان های موفق بوده و میزان بستری و مرگ و میر در سطح استان و همچنین تعداد تست ها و پیگیری ها بسیار چشمگیر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: توسعه کلینیک های سرپایی و بیماریابی با همکاری سپاه و در راستای اجرای طرح حاج قاسم از توصیه های ما به استان لرستان بود البته اگر سرعت واکسیناسیون و تعداد پایگاها ها افزایش یابد، ما تعداد واکسن ها را تامین می کنیم.

,

نمکی بیان کرد: طی یک سال گذشته هفت دستگاه سی تی اسکن به استان تحویل داده شد و برای تجهیز تخت های استان اقداماتی صورت گرفت.

,

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تکمیل پروژه های نیمه کاره، خاطرنشان کرد: برای تکمیل بیمارستان نیایش و برخی از بیمارستان های نیمه کاره اعتبارات خوبی تصویب می شود تا تکمیل شوند؛ در حال حاضر ۱٫۵ تخت به ازای هزار نفر جمعیت در استان وجود دارد به طوری که متوسط کشوری ۱٫۶ است و اگر این کمک ها برای تجهیز تخت ها صورت گیرد، نرم استان از کشوری بیشتر می شود.

,

وی گفت: واکسیناسیون کرونا با تزریق ۴۰۰ هزار واکسن در روز گذشته رکود جدیدی ثبت کرد و از امروز رکودرهای جدید با افزایش مراکز واکسیناسیون داریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه