اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی مطرح کرد

خدمت‌رسانی ۹۰ گروه جهادی در دهه امامت و ولایت در مناطق محروم

خدمت‌رسانی ۹۰ گروه جهادی در دهه امامت و ولایت در مناطق محروم
محترمی گفت: بیش از ۹۰ گروه جهادی بسیج سازندگی در دهه امامت و ولایت خدمت رسانی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ امید محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی ظهر امروز(سه شنبه) در نشست هماهنگی برنامه های دهه امامت و ولایت توسط بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: با توجه به استقبال جوانان و اقشار مختلف مردم از اردوهای جهادی بسیج سازندگی در ایام تابستان شاهد اعزام گسترده جهادگران بسیجی به مناطق مختلف استان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: گروه های جهادی امروز در نقطه به نقطه استان مرکزی مشغول ارائه خدمات هستند و در دهه امامت و ولایت شاهد اوج برگزاری گروه های جهادی در سطح استان در عرصه های مختلف هستیم.

,

 مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی اظهار کرد: بسیج سازندگی استان مرکزی در کنار رسالت های خود در دهه امامت و ولایت برنامه های ویژه ای از جمله برگزاری مراسمات فرهنگی و مذهبی، اطعام نیازمندان ، ساخت منازل محرومین،اجرای پروژه های محرومیت زدایی، اجرای پروژه های انتقال آب و کانال های کشاورزی، اعزام تیم های پزشکی و درمانی به مناطق محروم ، ارایه خدمات دامپزشکی، اهدا جهیزیه، اجرای نهضت کمک مومنانه و سایر خدمات را اجرا خواهد کرد.

,

وی بیان کرد: بیش از ۹۰ گروه جهادی بسیج سازندگی در دهه امامت و ولایت خدمت رسانی می کنند و تاکنون ساخت ۱۸ مسکن محرومان، ۵ پروژه آب، اهدای۳۰ سری جهیزیه، پخت بیش از ۸۰ هزار پرس غذا برای اطعام نیازمندان در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم با حمایت خیرین بیشتر شود.

,

محترمی ادامه داد: یکی از اقدامات مهمی که امروز باید به آن توجه داشته باشیم تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان قالب جامعه است که رسانه ها نقش به سزایی در این راستا دارند و باید در انعکاس سوژه ها ، پوشش خبری اقدامات جهادگران و شناساندن الگوهای موفق به جامعه تلاش کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال بیش از ۸۰۰ گروه جهادی به استعداد بیش از ۱۵ هزار جهادگر در عرصه های خدمت رسانی در سطح استان مرکزی نقش آفرینی داشته اند.

,

انتهای پیام/. 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه